Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Chessie skrev:Håller med, visst är man varm efter man har fött barn, det märkte jag med!Ok
Dessvärre så är jag alltid varm!![]()
Men men, vill ändå gärna höra vad ni andra tycker, kan man ha en av de tunnare sjalarna på vintern också?
Chessie skrev:Easycare är ju rätt dyr...Då rekomenderar jag att du försöker hitta en begagnad sjal här på forumet. Det kommer nya annonser varje dag och massor med sjalar byter ägare här. Annars har edenbaby rea på Hoppediz och de är bra sjalar som har massor med snygga färger och ett bra pris!
Har inte riktigt dom pengarna att lägga nu...
Hade egentligen tänkt mig en sjal för runt 5-600, inte närmare 1000, speciellt inte nu i juletider!
Chessie skrev:Easycare är ju rätt dyr...Håller med Isanna igen (tänk vilken klok kvinna
Hade egentligen tänkt mig en sjal för runt 5-600, inte närmare 1000, speciellt inte nu i juletider!
Chessie skrev:Ja, jag har köpt en bärjacka, ska komma hem nu i veckan.skriv en sjalträffs tråd själv... jag kan ju inte svara för stockholm men det brukar inte vara några problem att dra ihop några st i luleå och stockholm är ju bra mycket större än luleå. Är det förresten inte en träff 5 el 6/12 när kristina kommer ner?
Hmm...
Var tidigare idag inne på en Amazonas Carry Sling eller en BB Slen...
Usch vad svårt det här är!
Och någon sjalträff hittar jag inte nu i Stockholm... Är kanske flera på våren/sommaren när det är lättare att ses då man kan ses ute!
marlene skrev:Chessie skrev:Ja, jag har köpt en bärjacka, ska komma hem nu i veckan.skriv en sjalträffs tråd själv... jag kan ju inte svara för stockholm men det brukar inte vara några problem att dra ihop några st i luleå och stockholm är ju bra mycket större än luleå. Är det förresten inte en träff 5 el 6/12 när kristina kommer ner?
Hmm...
Var tidigare idag inne på en Amazonas Carry Sling eller en BB Slen...
Usch vad svårt det här är!
Och någon sjalträff hittar jag inte nu i Stockholm... Är kanske flera på våren/sommaren när det är lättare att ses då man kan ses ute!
personligen gillar jag inte hoppediz, jag gillar carryslingen mer men det är möjligt att dom nya hoppisarna är bättre Som du ser är smaken verkligen som baken och det bästa är nästan om man får titta och prova innan man köper
Annars kanske du kan åka till nån som säljer, kolla på www.babyboden.nu vem som är återförsäljare i stockholm
sunne2005 skrev:Japp, har redan kikat in hos dig, men det finns ju inga inne för uthyrning nu!Chessie skrev:Easycare är ju rätt dyr...Håller med Isanna igen (tänk vilken klok kvinna
Hade egentligen tänkt mig en sjal för runt 5-600, inte närmare 1000, speciellt inte nu i juletider!). Hoppediz är en bra sjal i den prisklassen! Finns massor med snygga sjalar under säljes här på sjalbarn, sjalar blir ofta bättre, mjuka och mysiga, efter lite användning. Sen kan man ju hyra sjal också, med risk för reklam
.
Chessie skrev: Jag har sett att det var några som skulle ses nåt datum där, men det är väl mera några som redan känner varandra som skulle ses som vänner. Kändes inte som om det var nån direkt "sjalträff", men jag kanske har fel. Vet inte hur såna brukar gå till riktigt!Skriv i tråden och hör, jag tror inte att det är nån som har nått emot att du kommer och klämmer lite
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?