Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Chessie
Ok, ja... det är kanske en smakfråga! :)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag röstar helt klart för breda ovadderade! Iofs är vadderade, smala rätt ok när man ska bära på ryggen men annars är breda klart bättre enligt mig :wink:
Användarens profilbild
Av Nova
Jag använder både ock.

Men jag tycker att det är smidigast med vadderade, dock får de inte vara allt för smala för då är de inte bekväma.
Användarens profilbild
Av solanna
Jag röstar för breda ovadderade. Det ger mer sjalkänsla tycker jag och man kan sprida ut tyget över hela axlarna. Det är nog lättare att knyta om man har vadderade band eftersom de inte korvar ihop sig lika lätt, men med lite träning är det inte svårt att få till ovadderade band heller.

Men som andra har skrivit före mig så är det såklart en smaksak också. Olika personer föredrar olika så det är nog bara att känna efter vad du tror skulle passa dig bäst och göra en sådan. Och funkar det inte får du testa det andra sättet ;-)
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har bara testat smala (ca 10-11 cm) vadderade och de är kanon att bära på ryggen med, men blir fort obekväma när jag bär på magen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?