Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Är det bara jag som tycker att de är aningen svårjusterade? Jag har haft en Hoppediz (gräsligt svår att justera), en Easycare och nu en Stork. Easycare och Storken är lättare, men inte helt lätta, tyget blir ofta dubbelvikt i ringarna, men det går ju att dra åt det ändå.

Jag tycker nog ändå att det är lättare att justera en ringsjal med tunnare tyg.
Användarens profilbild
Av tinaw
Fast jag tycker att tunna tyger gör likadant. Nånstans mittemellan gillar jag bäst.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Jag är just nu ute efter en lättjusterad ringsjal. Har precis sålt min BB-sling som jag gillade jättemycket men som är för trögjusterad nu när mina handleder börjar bli sämre igen (ledgångsreumatism). Undrar just vad man ska skaffa istället för en ringsjal vill jag ha.

Kanske ska jag satsa på en bärpåse istället så jag slipper använda händerna för att spänna den... hmmm... :hellu:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag tycker att Ringo verkar vara en ganska lättjusterad sjal. Jag har bara provat en sådan en gång och då tyckte jag nästan att det var lite jobbigt att ringarna gled så lätt. Jag är ju van vid min supertröga bärabarn originalringsjal. Finns det någon Ringo-användare som kan bekräfta detta?
Användarens profilbild
Av sus
solanna skrev:Jag tycker att Ringo verkar vara en ganska lättjusterad sjal. Jag har bara provat en sådan en gång och då tyckte jag nästan att det var lite jobbigt att ringarna gled så lätt. Jag är ju van vid min supertröga bärabarn originalringsjal. Finns det någon Ringo-användare som kan bekräfta detta?
Jag tycker tvärt om.... :?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
sus skrev:
solanna skrev:Jag tycker att Ringo verkar vara en ganska lättjusterad sjal. Jag har bara provat en sådan en gång och då tyckte jag nästan att det var lite jobbigt att ringarna gled så lätt. Jag är ju van vid min supertröga bärabarn originalringsjal. Finns det någon Ringo-användare som kan bekräfta detta?
Jag håller med Sus. Men min bärabarn är hemmasydd och har ju då andra ringar, kanske är det bärabarns ringar som är tröga?
Användarens profilbild
Av sus
Sannasmamma skrev:
sus skrev:
Jag håller med Sus. Men min bärabarn är hemmasydd och har ju då andra ringar, kanske är det bärabarns ringar som är tröga?
Min bära barn är också hemma sydd (eller rättare sagt, var hemmasydd tills jag sprättade bort ringaran igen...)

Jag har även en hemmasydd ringsjal av en stork leo och tycker den är mer lättjusterad än ringon.
Användarens profilbild
Av Nova
Bära Barns ringar var tidigare rätt rejält trögjusterade!
Det beror på att de hade en yta som var lite uppruggad och nästan känns som lite sandpapper.
Tanken med det var att när sjalen var spänd skulle den inte glida och det gjorde den inte.
Verkligen inte, däremot blev den nästan omöjlig att släppa på när man skulle ha den av sig.

Ringarna i de nyare sjalarna är utbytta mot glattare ringar som inte har det problemet längre.
Användarens profilbild
Av Nova
Ringon tycker jag kan korva sig ibland beroende på fickan...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?