Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Dvipa
Vi ska till Indien i december i en månad, det blir snarare en sightseeing resa än "att ligga o dra sig på stranden" resa, alltså med många utflykter, dessutom ska vi vara på 3 olika ställen.
Detta har jag å välja på:
- elastisk moby
- ringsjal taylormade i siden
- ringo looma
- ergo på väg till mig
- mei tai
jag har oxå en tricotti men den använder jag inte just nu. dotter tycker mest om att hänga med ansikte fram, mage mot mage bara när hon ska sova, på ryggen har vi provat nån gång, men hon var inte så förtjust.
vad är det mest praktiskt att ta med sig?
kan tänka mig att köpa nåt mer, mer i så fall begagnad och om det bara ett måste.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tror också trikåsjal blir för varmt :roll: Skulle ta med både MT, Ergo och en ringsjal :wink:
Av Aelia
kajsa kavat skrev:Tror också trikåsjal blir för varmt :roll: Skulle ta med både MT, Ergo och en ringsjal :wink:
:iagree:
Användarens profilbild
Av diddeldi
ergo, och kanske mei tai och ringsjal också om det får plats i packningen :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Ergo eller MT, och en ringsjal, den i siden är väl sval och skön?
Användarens profilbild
Av jag71
Mimmis skrynkliga är väldigt sval också om du nu ska knyta på ryggen.
Användarens profilbild
Av Nova
En Mei Tai/Ergo och en vattenringsjal.
Av Dvipa
Tack för era fina svar! Ska testa ergo när det kommer o så ta jag den eller mei tai, + sidenringsjal (den väger nästan inget o man kan nog bada i den). I Indien kan man faktiskt köpa nästan gratis tunna bomull saris, de är ca 5 m långa, kan kanske försöka knyta nåt av dem, de är förstås inte diagonalvävda, men man kan prova.
Användarens profilbild
Av marlene
Dvipa skrev:Tack för era fina svar! Ska testa ergo när det kommer o så ta jag den eller mei tai, + sidenringsjal (den väger nästan inget o man kan nog bada i den). I Indien kan man faktiskt köpa nästan gratis tunna bomull saris, de är ca 5 m långa, kan kanske försöka knyta nåt av dem, de är förstås inte diagonalvävda, men man kan prova.
om du tror att du skulle få tillgång till symaskin eller nån som syr kan du ju bara ta med ringar och fixa ringsjal där nere. Det kan du ju sen ge bort till nån där nere eller nått om du inte vill ha med dig tillbaks.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?