Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
Har hållt mig borta från denna sida av naturliga skäl (framkallar sjalberoende) men nu e jag här och såg att det kommit en ny ergo.
Detta har säkert diskuterats massa redan men kan någon snäll berätta om det är någon skillnad på den gamla ergon (ej säkerhetsspännet) och de nya?
Är de bekvämare på något sätt, måste jag sälja min och köpa en ny? ;-)
Användarens profilbild
Av Kristina
Skillnaderna har du fått av Marlene.
Jag har kikat på en idag och jag lär nog inte köpa en ny så länge den har det gräsliga fjärilsfodret... :roll:
Höftbältet kändes smidigare liksom och axelremmarna lite mjukare (det lilla jag provade, fick aldrig ner nån unge i den tyvärr).
Användarens profilbild
Av sarah
Okej nu har jag läst om skillnader, men i praktiken, ni som testat båda är skillnaderna markanta eller minimala???

Vi använder Ergo ganska mkt och är den nya mkt bättre så är det ju klart intressant.
Av Koala
Nu har jag bara provat den gamla korta stunder, men det jag lade märke till är att den nya är mjukare i stoppningen (axelremmar och bälte). Dessutom är axelremmarna längre på den nya, vilket min sambo (med lång rygg) gillade. Vadderingen på axelremmarna räcker med den nya Ergon runt hela axeln på honom istället för att sluta mitt på!
Av Villemo
Åh, jag vänar med spänning på att min ergo ska komma :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
Är verkligen stoppningen mjukare? Jag har visserligen inte provburit, men jag och Erika jämförde hennes nya med min gamla Ergo och jag tycker nog att axelremmarna kändes exakt likadana...
Användarens profilbild
Av April
Jag vet inte vad det är som "gör det"... men jag tycker också att den nya ÄR skönare (hmmm... kanske inbillning... det är kanske jag och Lin som fått för oss det hela :-D)

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?