Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
Hej!
Jag funderar på att köpa en begagnad BabyBundler. Är det dumt? Blir de mycket uttänjda och slitna, eller är en begagnad ungefär lika bra som en ny?
Användarens profilbild
Av Alven
Visst blir trikåsjalar slitna, de har ju inte riktigt samma livslängd som vävda sjalar. Men det beror ju lite på hur många barn som använt den och hur länge hur sliten den är. Är det bara ett barn som använt den i typ ett halvår borde den vara OK, dock inte i nyskick.
Användarens profilbild
Av Tabby
I bland har man även tur att komma över sjalar som bara provats :-)
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag använde min bundler flitigt i typ ett halvår eller så och visst syntes det att den var använd, den var lite tunnare och hade töjt sig en del jämfört med en helt ny, men det var ingen större skillnad i bärkomfort och den var inte sliten heller, sömmar och tyg håller bra.
Användarens profilbild
Av Elin G
Tack för hjälpen! Om jag ska välja på en BabyBundler som använts ett halvår eller köpa en ny MobyWrap, hur ska jag göra då? Jag tycker i och för sig BabyBundlern har finare färger, men jag kan säkert hitta en Moby jag trivs med också.
Av Marielle med Runa
Jag sålde själv vidare en svart Babu som vi använt flitigt i mer än ett halvår. Och den var i prima skick! Så ja, nog tycker jag det är en bra idé att satsa på en beg. Baby Bundler, framför en ny sjal. Men det förutsätter ju att den är i bra skick förstås.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker att du kan välja den som du tycker är finast, men mobyn är verkligen en toppensjal, så välj inte bort den för att du tror att det är dålig kvalitet bara. jag gillar att mobyn har avsmalnande ändar, det har väl inte babun tror jag? i övrigt är det nog en smaksak.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?