Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Som det framgår av rubriken så undrar jag hur man ser om det är en ny eller gammal susesjacka.

Jag har ju köpt en begagnad så jag har inte en susning. Det jag däremot vet med säkerhet är att den passade perfekt och att jag är jättenöjd med den. :D
Av Aelia
Vad jag har läst så är det annat färg på fleece jackan och längre ärmar på den nya
Användarens profilbild
Av mojsan
Fleecen på årets är i periwinkle, förra året babyljusblått. Och på fleecens armar är det resår på årets, inte på förra. Sen är dragkedjorna kraftigare på årets.
Användarens profilbild
Av Asereht
Aelia skrev:Vad jag har läst så är det annat färg på fleece jackan och längre ärmar på den nya
mojsan skrev:Fleecen på årets är i periwinkle, förra året babyljusblått. Och på fleecens armar är det resår på årets, inte på förra. Sen är dragkedjorna kraftigare på årets.
Okej, jackan är köpt i mars i år har jag fått uppgift om men innerjackan är i mitt tycke babyljusblå. Fast ärmarna är långa och bra på mig då de går ända ned till knogarna (trots att jag har ganska långa armar iaf om man får tro tex stickbeskrivningar där jag alltid får förlänga).

Den är iaf super tycker jag så här långt, jag som var så rädd att jag inte skulle kunna ha den men den sitter perfekt, både med och utan barn. :loving:
Användarens profilbild
Av GosKina
Det var himla synd att du är så nöjd :-D annars hade jag ju varit spekulant... Det där med ärmlängd. Är det inte så att förra ägaren har sytt på muddar?
Användarens profilbild
Av Asereht
GosKina skrev:Det var himla synd att du är så nöjd :-D annars hade jag ju varit spekulant... Det där med ärmlängd. Är det inte så att förra ägaren har sytt på muddar?
Nope, inga muddar. :)
Användarens profilbild
Av mojsan
Asereht skrev:
mojsan skrev:Fleecen på årets är i periwinkle, förra året babyljusblått. Och på fleecens armar är det resår på årets, inte på förra. Sen är dragkedjorna kraftigare på årets.
Okej, jackan är köpt i mars i år har jag fått uppgift om men innerjackan är i mitt tycke babyljusblå. ...
Aah, sorry, jag minns kanske inte exakt NÄR förra (första) modellen dök upp här på sjalbarn, det KAN ha varit hitom årsskiftet oxå. Det jag menar med årets är de som kommit nu i höst, dvs andra upplagan, s a s. Och jag tror nog att du ser skillnad på babyljusblått och periwinkle. Så det är nog den första upplagans då..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?