Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kvirre
Jag köpte en Moby Wrap igår och hade tänkt tvätta den innan vi använder den. På sjalen står det att den ska maskintvättas "in cold water". Vad innebär det? Vilken temperatur tvättar ni den i?
Användarens profilbild
Av cattisak
Jag tvättade min Moby 40 grader utan sköljmedel och lät den sedan hängtorka. Funkade jättebra.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag "brukar" (tror att det har hänt två ggr) tvätta min i 55-60 grader tillsammans med annan tvätt. Det funkar också.

Men sen får man inte glömma att dra i den på längden innan man använder den. Om det är bäst att dra i den fuktig eller torr vet jag inte, men jag vet att om man knyter den på sig utan att töja på den först så blir knytningen så småningom väldigt lös... *been there, done that*
Användarens profilbild
Av maimiti
Jag tvättar Mobyn i 40° fintvätt utan sköljmedel. Hängtorkar och har aldrig dragit den... Funkar finfint.
Användarens profilbild
Av Alven
Tille skrev:Varför ska man inte ha sköljmedel?
Sköljmedel ska man aldrig ha till små barns kläder, det är ett tvålämne som inte sköljs ut och kan irretera barnets hud, äben om det är miljömärkt, oprafymerat etc. Har slutat med sköljmedel helt och hållet nu eftersom tvätt torlkar så långsamt hos oss, då blir tvätten hyffsat mjuk ändå...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?