Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nickis
Ni som bär 2-3-åringar i sjal, hur bär ni dem? Är det bara ryggen som gäller?
Vilken sjallängd är bäst då?
Har tänkt köpa en Easy på 4.7 meter som jag ska ha både till min son som är 2½ och till syskonet som kommer nästa år.
Man kan ju tydligen vika sjalen dubbel också när man ska göra snabbknytningar.
Tacksam för tips.
Användarens profilbild
Av Anso
Då blir det nog en bra längd tror jag. En Easycare är ju just 4,7 meter medans en Didymos på 4,7 meter även har avsmalnande ändar vilket ökar på den totala längden med ca 40 cm.

Större barn är det lättare att bära på ryggen och även då passar längden bra, det blir bara lite mer tyg över men det kan man ju gömma undan om man vill. Easycare är lätt att hantera även om det nästan är 5 meter tyg.

OCH VILKEN FÄRG FUNDERAR DU PÅ???? :D
Av Petra
Rygg och höft hamnar mina pågar på.
Av Nickis
Just nu lutar det nog år Easy Norrsken. Den var inte alls min favorit från början, men jag tror det kan vara bra färger på den. Förmodligen ser de väl annorlunda ut i verkligheten. Jag gillar egentligen rött, men känner ändå inte riktigt för en röd sjal. Norrsken kan nog passa ihop med många olika kläder. Jag har också funderat på hur barnen uppfattar de olika färgerna när de ligger i sjalen.
Sen tycker jag faktiskt att nr 3 (tror jag att det var) ser snygg ut. Det är den som är mörkblå/ljusblå/turkos, som alla andra här verkar tycka är tråkig!
Jättesvårt att välja, jag som brukar vara velig i vanliga fall, det blir ju inte bättre när man ser hur mycket det finns att välja på.
Norrsken verkar ju vara slut hos sjalar.nu för tillfället, så det kan hända att det blir någon annan.
Men först måste jag invänta lönen och se om jag har råd, Som tur är får jag tillbaka på skatten också.
Men om man ska lägga så mycket pengar på en sjal vill man inte ångra sitt val, så det gäller att tänka till innan.
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har en sån och den är jättehärlig i färgerna. Jag som inte vågar köpa en riktigt färggrann rackare får en mörkblå sjal OCH en massa fina färger utan att det känns konstigt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?