Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jessica
Jag har beställt en Stork från Babyboden (Neonatur).
Men nu har jag fått tag på en Didymos Katja till samma pris. Begagnad men aldrig använd i princip. Vilken är bättre tror ni, eller vilken tycker ni är snyggare ni som ser sjalar. Själv ser jag inga..
Förresten verkar man bli galen av sjalar, jag vill ju ha flera hela tiden.. :)

Jessica
Användarens profilbild
Av Anna
Ta den du tycker är snyggast. Jag tycker båda är jättefina men det är ju lite svårt att jämföra den för de är så olika. Vill du ha en diskret sjal sä välj inte katjan. Stork/didy tror jag inte spelar så stor roll men didyn är nog lite varmare.
Användarens profilbild
Av Anso
Hej Lin!
Nyfiken igen:
Kan man få se en bild på Leo Natur "in action"?
/Anso
Användarens profilbild
Av Anso
Tackar - nyfikenheten stillad för tillfället.
Klart snygg sjal.
På det små bilderna hos försäljarna kommer ju inte tygerna till sin rätt riktigt.
/Anso
Användarens profilbild
Av Helena
Anna skrev: Stork/didy tror jag inte spelar så stor roll men didyn är nog lite varmare.
Hej!
Varför är didymosen varmare tror du?
Användarens profilbild
Av KATARINA
Såg att du bor i Hägersten (kommer själv därifrån). Jag bor ganska nära dig och har en Leo Natur hemma om du vill se hur den ser ut.
Användarens profilbild
Av Anna
Nja, jag har väll inge direkta bevis för det men har fått uppfattningen att de som har didymos upplever dem som väldigt varma och svettiga, men de som har storkisar inte reagerar alls lika mycket på det. Sklulle vara kul om någon som har båda kunde uttala sig.
Användarens profilbild
Av Helena
Anna skrev:Nja, jag har väll inge direkta bevis för det men har fått uppfattningen att de som har didymos upplever dem som väldigt varma och svettiga, men de som har storkisar inte reagerar alls lika mycket på det. Sklulle vara kul om någon som har båda kunde uttala sig.
Vad skojigt det vore om man kunde testa lite olika typer av sjalar under en längre tid och se om det verkligen skiljer något mellan en Didymos och en Storchenwiege t ex. Jag har ju en Girasol, men den är bara 3,6 meter, så jag kan liksom inte uttala mig om hur det skulle kännas att bära i x-omslut med den i jämförelse med en Storchenwiege.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?