Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clifford
Jajamän... Jag tvättade den på skontvätt och fick ut en sjal som blev dryga 4,6. Nu står jag här med ett omslutet x på magen och med en ful knut på ryggen (om jag inte mosar Alva och drar in magen så att jag inte kan andas och på så sätt får knuten fram). Jag är grymt ledsen och har helt tappat sugen på att bära. Sjalen är ju så gott som ny och enligt mig duger den bara till gardin eller disktrasa. :cry: Jag säger till Alva att hon får låta bli att växa och jag får låta bli att äta, så kanske vi kan roa oss med att bära/bäras lite då och då. Jag saknar den långa svansen som var förut, innan jag var korkad nog att tvätta den.

Ska jag lägga ut den på säljes? För vilket pris? :(
Användarens profilbild
Av Buscilla
Nämen fy vad tråkigt. Men du, vilken storlek har du köpt? Easy storlekarna skall vara en minimigräns och det kan skilja sig ganska rejält mellan olika sjalar på den faktiskta längden. När Easy-sjalen är ny så är den ganska mycket längre än den ska vara och den krymper rätt mycket i första tvätten. Men när du sedan använder den så töjer den sig, såklart inte lika mycket som till den ursprungliga längden men en bit iallafall.

Jag är jätteledsen för din skull, över att dina förväntningar gick i kras :-(. Men du tycker du inte att sjalen är värd en andra chans? Fukta eller tvätta den igen och dra den i vått/fuktigt tillstånd. Om ni sedan inte trivs med varandra så tycker jag att du ska lägga ut den under säljes.

Kram!
Användarens profilbild
Av Yonez
Jag är ju på jakt efter en sån så hade väldigt gärna köpt din. (skicka PM om du mot förmodan vill sälja den :D )Men tycker att du skall kontakta försäljaren och klaga för inte skall de väl krympa så mycket.
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag drog och drog och drog i den när den var våt (lakanssträckaren fick verkligen arbeta...) Men näe då.. Kort kort kort... Jag köpte en 4,7 som var nästan 5,4 lång. Nu är jag ju bortskämd med den längden liksom...
Användarens profilbild
Av Eld77
Om den är som min turkosa easy så kommer den att töja sig tokmycket när du bär, men det kan ta nån vecka eller två innan den når sin fulla längd igen. Så jag tycker inte att du ska ge upp än, utan använd den istället! (Sen blir den mycket mjukare och skönare med användning också. ;) )
Användarens profilbild
Av Buscilla
Pernilla J skrev:Jag drog och drog och drog i den när den var våt (lakanssträckaren fick verkligen arbeta...) Men näe då.. Kort kort kort... Jag köpte en 4,7 som var nästan 5,4 lång. Nu är jag ju bortskämd med den längden liksom...
Men om den nu är kortare än 4,7 efter tvätt så skulle jag kontakta återförsäljaren.
Lycka till min vän. Du får sörja över ett glas vin ikväll Bild
Användarens profilbild
Av Panakeia
Pernilla J skrev:Jag drog och drog och drog i den när den var våt (lakanssträckaren fick verkligen arbeta...) Men näe då.. Kort kort kort... Jag köpte en 4,7 som var nästan 5,4 lång. Nu är jag ju bortskämd med den längden liksom...
oj, ja, då kan du nog inte räkna med annat än att den krymper....tyvärr.......sälj den å köp en 5.2 det skulle nog jag göra, om du känner att du har råd med den! easy regnbåde e inte dirket svårsåld juhe!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?