Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
Ni som har haft båda vilken skulle ni välja om ni skulle köpa en av dem idag och varför?
Användarens profilbild
Av sacha42
Älskar mina didysar, speciellt Indon :heart: det toppar de easysar som jag haft och klämmt på. Men smaken är ju så olika :wink:
Av Tyche
Åh så svårt. Förr var easycare min absoluta favoritsjal, så mjuk, följsam, tunn och lättknuten, ända minuset för mig är att dom har raka ändar och det ändå inget minus... Våra didysar har iof även dom uppfyllt samma kriterier + sneda ändar men dom har ändå inte gett den där härlighets känslan hos mig som easy har.
Men så har vi fått oss en Didymos Indio- åh herregud - jag säger bara ÅH HERREGUD!!
Den sjalen är det ABSOLUT skönaste, underbaraste sjal jag någonsin tagit i :loving:
Hela familjen här hemma är hel kära, annars brukar det mest vara mamma som älskar sjalen men den här är t o m pappa förtjust i och knyter mer än gärna upp Isaac i den. (Annars föredrar han ergo).
Den här indion är så perfekt + att den har sneda ändar. Jag föredrar sneda ändar, tycker knuten blir mindre klumpig då.

Måste jag välja mellan märkena så vinner easycare med liten marginal MEN om alla didysar var lika härliga som indio så skulle didy vinna med stor marginal. Känslan att bära i indio ultra marin är obeskrivlig :)
Användarens profilbild
Av sacha42
Malin&Isaac skrev:Åh så svårt. Förr var easycare min absoluta favoritsjal, så mjuk, följsam, tunn och lättknuten, ända minuset för mig är att dom har raka ändar och det ändå inget minus... Våra didysar har iof även dom uppfyllt samma kriterier + sneda ändar men dom har ändå inte gett den där härlighets känslan hos mig som easy har.
Men så har vi fått oss en Didymos Indio- åh herregud - jag säger bara ÅH HERREGUD!!
Den sjalen är det ABSOLUT skönaste, underbaraste sjal jag någonsin tagit i :loving:
Hela familjen här hemma är hel kära, annars brukar det mest vara mamma som älskar sjalen men den här är t o m pappa förtjust i och knyter mer än gärna upp Isaac i den. (Annars föredrar han ergo).
Den här indion är så perfekt + att den har sneda ändar. Jag föredrar sneda ändar, tycker knuten blir mindre klumpig då.

Måste jag välja mellan märkena så vinner easycare med liten marginal MEN om alla didysar var lika härliga som indio så skulle didy vinna med stor marginal. Känslan att bära i indio ultra marin är obeskrivlig :)
Så känner jag med min Indo med :heart: en sann njutning att få bära alvan i den, att bara titta på den och att vata att den är min :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?