Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sol
till en nyfödd?

Jag har en UBW, men upplevde den som alldeles för lång. Kan man kapa en bit (en meter?). Eller är det bättre att köpa en annan och sälja den?

Har använt Ringo mycket och älskar den. Men vill ha tips på ett mjukare bärande i början.

Ge mig massor av tips. :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Visst kan du kapa sjalen, men tänk på att andrahands-värdet då minskar. Många här gillar ju Sino, men titta under trikåsjals-recentionerna för att få tips :wink:
Användarens profilbild
Av sol
Jag gick in och kollade recensionerna på Sino. Det kommer bli en sådan. Nu skall jag bara bestämma färg också. :?:

Tack för hjälpen. :lol:
Användarens profilbild
Av mia75
Jag älskar min minimundus som är 0,5 bred och 4,6 lång! Smidig och ändå stadig och billig dessutom och ökotex märkt! :D
Av kylsbo22
kari me, är nybörjare o den äe lätt att knyta, den är så elastisk så jag knyter den tight på mig sen är den lagomtill, lilla skrutt 2,5 mån.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
mia75 skrev:Jag älskar min minimundus som är 0,5 bred och 4,6 lång! Smidig och ändå stadig och billig dessutom och ökotex märkt! :D
Har inte hunnit testa vår på riktigt ännu - men utifrån det jag har klämmt och kännt och testknutit så känns det helt klart som en bra sjal, speciellt sett till priset!
Av Aelia
Jag älskar sino, och sååå fina färger :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag är nog den enda som inte gillar Sino. Tycker den töjer sig så man får knyta om den hela tiden och så har den hårda kanter.

Moby Wrap är den jag har haft från början. Den är lite tjockare än Sinon, men mycket mjukare och håller formen. Dessutom är den billigare.

Till nästa bebis blir det en Hoppediz trikå också, men eftersom jag inte har den här kan jaginte ge nåt utlåtande.
Användarens profilbild
Av Crappy
Nöjd med min Tricot-slen, snyggt mörk turkos.

Extremt lätt knytt, går att ta upp barnet och stoppa ner det igen utan att knyta om. Fungade väldigt bra för mig och min man.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Jag är verkligen jättenöjd med min Tricot-Slen som jag upplever som stabil och behaglig. Något varm är den dock. Den fungerar fortfarande ganska bra trots att sonen nu väger runt 8 kg. Har dock inte provat någon annan trikåsjal!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?