Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ann-Sofie
jag brukar ibland bära min 3 åring framförallt i BäraBarn sjalen, nu har jag förvisso äntligen fått "ändan ur vagnen" och köpt en långsjal!!! :D

Nu till saken...häromdagen på väg hem somnade Hampus på min rygg (sittandes i BäraBarn), det som hände var att han när han somnade djupt sjönk ihop och "tappade" huvudet. Hur är det med t.ex. Ergon. Kan man använda huvudstödet för så stora barn?
Saken är den att pappan INTE vill bära i sjal, och när jag bär lillasyster behöver vi ett alternativ för storebror...
någon med erfarenhet? Eller kanske något tips?

Som tur var har han ju slutat sova på dagen, men ibland blir man ju trött efter en låååång dag, och får man då sitta på mammas rygg är det ju såååå mysigt Zzzzz.....
:zzz:
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag har Patapum orginal till min 2½åring och visst går det bra att använda huvudstödet även på ett större barn men hon börjar växa ur selen lite faktiskt :roll: som tur är behövs ju inte huvudstödet så ofta :wink:

Titta på Patapum toddler, den är ju lite större. Det finns även en klistrad tråd med mått på olika selar du kan kanske hitta något där.
Användarens profilbild
Av Toyya
Huvudstödet på Ergo NG räcker alldeles säkert. Karl är lång för sin ålder och det är mycket band kvar på snörena man knäpper med :D
Användarens profilbild
Av marlene
För oss funkar inte riktigt huvudstödet längre, förra sommaren när han var 2 år gick det bra men nu räcker det väl upp till halva huvudet och då åker det ner i nacken efter en stund. Men det beror nog på hur långt barn man har. Annars funkar det rätt bra med en tunn halsduk/sjal som man bara knyter runt barnets huvud. Jag gjorde så med den gammla ERGOn som är sämre huvudstöd, köpte en bilig tunn sjal på indiska som jag använde till det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?