Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillan
Jag har funderat lite på en ringsjal.. men tänkte att jag slänger ändå ut en fråga till er proffs härinne ;-)

Det är så att jag har en bit att gå när jag ska iväg någonstans och tar då alltid vagnen med mej. (bra att lasta på om inget annat *S*).
Min dotter som är 5 månader är inte så förtjust i vagnen så min fråga är nu:
Vad ska jag välja att ha med mej att bära henne i? Det ska ju vara något som går snabbt att få på och med tanke på att hösten snart är här med regn och rusk så kan det ju inte vara "långa ändar" som släpar i marken när jag ska ta på den.
Hjälp mej ni kunniga!

/Lillan
Av MammaTess
Oh hej,...vi är inne på samma tanke..jag vill också ha en ringsjal*ler*
Pysselmaja har inspirerat mig*ler*

Annars finns det ju bärspåse*ler*

kram
Användarens profilbild
Av jag71
EN sele vore kanske nått? JAg är ju själv oerhört förtjust i mina långsjalar och älskar långa svansar (oftast så blir det inte så blött även om man knyter ute och efter ett tag går det fort).
Selar avlastar bättre än en ringsjal då den belastar jämt. Finns ju så många olika varianter dels typ ergon och sen alla abc-selar (mt osv osv).
Mitt standard tips är att försöka gå på en sjalträff och tala om att dem ska ta med så många ringsajlar som möjligt och så många olika selar som möjligt. Sen så ser ni till att ni provar och provar igen!
Av Lillan
MammaTess skrev:Oh hej,...vi är inne på samma tanke..jag vill också ha en ringsjal*ler*
Pysselmaja har inspirerat mig*ler*

Annars finns det ju bärspåse*ler*

kram
Ja visst ser det smidigt ut?

/Lillan
Av Lillan
jag71 skrev:EN sele vore kanske nått? JAg är ju själv oerhört förtjust i mina långsjalar och älskar långa svansar (oftast så blir det inte så blött även om man knyter ute och efter ett tag går det fort).
Selar avlastar bättre än en ringsjal då den belastar jämt. Finns ju så många olika varianter dels typ ergon och sen alla abc-selar (mt osv osv).
Mitt standard tips är att försöka gå på en sjalträff och tala om att dem ska ta med så många ringsajlar som möjligt och så många olika selar som möjligt. Sen så ser ni till att ni provar och provar igen!

Jo, du har nog rätt... jag måste nog ta mej till en träff!
En ringsjal kanske inte är något alternativ då.. blir kanske för tungt att bära en längre sträcka?

/Lillan

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?