Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helen
För mig gäller det tycker jag att hitta sjalen som uppfyller kundens behov.
I första hand sort, sedan tjocklek ( sommar eller vinter) när man bär, hur man bär mm mm.
Oftast så finns det ett antal kvar efter den sorteringen.
Då tycker jag man ska gå efter färg. En sjal man tycker om blir man oftast nöjd med.
En sjal med värdens bästa avlastning som man tycker är ful kommer man förmodligen inte att använda... eller så känner man sig illa klädd...

Man ska MÅ BRA med och i sin sjal! :D
Användarens profilbild
Av medusan75
Men det är väl ungefär som tygblöjedjungeln. Vilka är tunna/tjocka? Sträva? Hur är fållningen? Avsmalnande ändar eller ej? osv osv... Och det enda man har är ganska missvisande bilder som tillverkarna lägger ut. Men tur nog så finns det ni på SB som får en att inse att alla sjalar är BRA och att det räcker. Utan att man istället ska välja en färg man tycker om, eller varför inte flera? :twisted:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag brukar råda till att man skall välja en sjal i en färgkombination som man tycker om. Och gärna någon som är av bra kvalitet (avlastar bra). Där brukar jag säga vad jag har för erfarenheter.

Om det sen är en sval sommarsjal, eller en varmare vintersjal som önskas så blir ju rekommendationerna olika :wink:
Användarens profilbild
Av mica
tinaw skrev:Jozephine, det var inte din fråga jag tänkte specifikt på, jag säljer ju sjalar och tyger, så jag får frågan ofta och har funderat ett tag på den.

Det jag tänker är att skillnaderna mellan flera märken är så hårfina att man ska vara lite nörd :lol: för att riktig bry sig. Så varför öda all energi på att hitta det "bästa"? Jag är nog mer för "tillräckligt bra" helt enkelt :D
Det är väl en önskan om att ha det bästa som många har. Ofta matas man ju med reklam så säljer "det bästa" tvättmaskin/jeans/cigaretter/bindor osv.

Sedan så är ju SB ett sjal-nördarnas Mekka så klart att frågan dyker upp här. Är det tex bättre med inslagstråd i annan färg eller inte? Klart folk har en åsikt. :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag får också frågan rätt ofta, och brukar rekommendera att ta den färg man gillar mest. trivs man i sjalen så är den ju "bäst" :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker också att man ska ta en färh man gillar men bärkomforten ärju ändå viktigast. Min rosa Indio var hur fin som helst, jag älskade verkligen färgen men den blev ändå alltid liggande eftersom den inte var lika skön som de andra.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?