Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Marimba
Ja, jag tycker verkligen att det känns som att min hemmasydda 200-kronors-MT avlastar bättre än min 1000-kronors-sjal. :siishah: Nu har jag inte provat MT:n så långa sträckor än iofs, men... Kan det verkligen vara så eller har jag bara inte kommit på hur man knyter långsjalen tillräckligt bra än? Snälla säg att sjalen är alldeles rasande användbar också! :wink: Och vad gillar ni era Knyttet&K-MT:s (ni som har, och det är väl snart åtminstone halva SB)? Är de inte löjligt bra, så säg! :rock:
Av dora
vad bra att du säger så! för här sitter jag och kollar in alla trådar som handlar om hur man gör sin egen knyttet&k-mt! nu blir jag ännu mer inspirerad att göra en alldeles själv! :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag vet inte hur det är med ett litet barn vs ett stort barn.
Då jag bara har testat att bära ett stort barn i MT.
Å jag tycker inte att den avlastar lika bra som en långsjal. Men visst avlastar den bra när jag bär på magen i alla fall. När jag bär på ryggen får jag inte alls till det med MT utan då blir det sjalen eller ännu hellre ergon.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Fördelen med breda band är ju att man kan knyta omslutet även med MT'n och då tycker jag absolut den är i klass med långsjal!
Användarens profilbild
Av Marimba
Det kanske finns en tid (ålder/tyngd) och en plats (mage/rygg) för respektive bärdon. Och tur är väl det, så man inte samlar på sig en massa tygstycken i onödan! :wink:
Användarens profilbild
Av naggie
Jag tycker att A hänger ner så mycket i MT. Kanske har jag sytt kansigt :roll:
Inget bärdon överträffar sjal :heart:
Användarens profilbild
Av Aylin
Jag håller med om att KnytteMT:n avlastar väldigt bra!! (Mycket bättre än min sakara MT.)
Men långsjalen avlastar nog lika bra fram & bättre på ryggen tycker jag!! :D Så den behövs ju helt klart också :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
Som tur är så är vi alla olika :lol: Personligen så tycker jag inte att långsjal avlastar så bra på ryggen, det spelar ingen roll hur bra jag knyter jag MÅSTE få ner tyngden på höfterna för att det ska vara bekvämt. Och det går bara inte med sjalen, men med ERGOn funkar det bra. Men på magen avlastar sjal mycket bättre.

Just MT har jag aldrig provat dock
Användarens profilbild
Av Zandra
Både jag och maken tycker att vår Bissa-sydda MT avlastar lika bra som långsjal fast nu har ju hoppisen legat i träda ett tag, vi kanske inte minns ordentligt och med fördelen att vara sval också.

Vi är helt frälsta! :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?