Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Jag har burit jättemycket i Ringon sedan jag köpte den. Jag har haft en ringsjal med Ringo-vikning tidigare som jag inte alls gillade, men Ringon tyckte jag var jätteskön att bära i. Men så idag låg den i bilen och jag halade fram min gamla gosiga Girasol istället, och vilken skillnad det var, Emil kändes flera kilo lättare :shock: Den lade sig som ett extra skinn över axeln :loving:

Nu funderar jag på om jag skall klippa Björn och göra mig en beige ringsjal istället för havssäven.

Ni andra som haft Ringon lite längre, finns det några fördelar med den jämfört med långsjals-ringsjalar som jag missat? Eller belastar de olika så man skall behålla den och variera sig med?
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag har en Ringo och en BB-sling som jag använt parallellt. BB-slingen (som väl är samma diagonalvävda tyg som BB-slen?) är gosigare och följsammare än Ringon. Nu tänker jag göra mig av med min Ringo och istället låta sy en ringsjal av min Hoppediz. Föredrar det mjuka gosiga framför Ringons ganska stadiga tyg.
Vet inte om mitt svar gjort dig något klokare. :mitvit:
Användarens profilbild
Av Isanna
Även jag föredrar diagonalvävda ringosar framför Ringo! Jag sålde min Ringo och har nu en Hoppiz-ringis som är jätteskön!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?