Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu när det blir höst blir det så slaskigt ute och jag tycker att 4,6m tyg är mycket att stå och hiva med när Meja ska upp på ryggen..
Hon är nu 1,5 år och jag har henne bara i ryggsäck nu eftersom jag är gravid med stooor mage :D

Ska inhandla en elastsik sjal till lillasyster och vi har också en Patapum, en Ringo och en Didy Ellips 4,6m..
Kanske ska jag komplettera med en kortare långsjal till just ryggsäcksknyt som är så smidigt att göra på stan?

Vår 4,6 nu räcker och blir över till ryggsäck..
Jag drar runt midjan ett varv och knyter bak och då är det minst 0,5m tyg över..
Hur kort sjal borde räcka till en ryggsäck tror ni? :roll:
Användarens profilbild
Av annalys
Jag har en 3.6 m Hoppediz (Dublin), och den räcker bra till ryggsäck till mig. Kan göra både "vanlig" (fast knuten fram), och tibetan. Det är länge sedan jag gjorde det, men jag tror tibetan är lite tajtare, då vill det till att jag har knutit symmetriskt (jag får ofta olika långa ändar).

Jag skulle nog klara mig på ännu lite kortare, men då börjar det bli på gränsen, och jag vill gärna ha lite tyg tillgodo - å andra sidan skulle det inte bli så mycket över på höftkryss som jag också gärna gör med den sjalen.

Klart du ska ha en till sjal! (Om du vill alltså) :D
Användarens profilbild
Av Marimba
Knyt med din 4,6:a så som du vill ha det och så mäter du hur långa svansar du får över så ser du hur mycket kortare du kan skaffa. Mitt lilla tips. :notes:

Och, ja, klart du behöver en till sjal! :wink:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?