Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mirko
är sele eller vävd långsjal bäst om man har lite extra hull på kroppen och speciellt på mage och höfter ?.Vad är smidigst att ha om man vet att man ska "plocka" in och ur bebisen hela tiden?
Användarens profilbild
Av Anso
Till en liten nyfödd-utan tvekan en trikåsjal. :wink:
Av Tyche
Anso skrev:Till en liten nyfödd-utan tvekan en trikåsjal. :wink:
:iagree:
ccccccccc
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag trivs MYCKET bättre i sjal (trikå till pytte och vävd senare) än i sele. Selremmarna har en förmåga att skära in och man kan liksom dra åt hur mycket som helst runt den mjuka magen och, ja det känns inget roligt. Men sjal blir mer utbredd och sitter bättre! ... tycker jag som är rätt stor
Användarens profilbild
Av Isanna
Absolut en sjal! Som nämnt tidigare så kan en sele skära in lite osnyggt så där... :? Trikåsjal om det är till en liten plutt! Annars vävd, en 5,2 meters.
Användarens profilbild
Av Panakeia
kan bara håla med föregående talare, men jag använder ändå selen en hel del, för det är så smidigt, men tjaaaa.-....som sagt, det putar ju, det gör det ju......*ursch*
Användarens profilbild
Av mirko
har ni några favoriter när det gäller sjalar ?
Användarens profilbild
Av Panakeia
mirko skrev:har ni några favoriter när det gäller sjalar ?
när det gäller favvoriter så har nog alla sin egen e jag ärdd, du kan alltid hitta ett bra gäng som tycker bäst om ALLA sjalar, e jag rädd......
Kan tyvär inte ens svara för migsjälv, då det skulle bli så långt å rörigt nu, för jag e rätt trött........
Användarens profilbild
Av jag71
Jag föredrar helt klart sjalar! Trikå är mysig t för dem yttepyttesmå men vävda är ändå min favorit! :lol: Fast som tidigare sagt - alla har sina favoriter! Sambon har en ergo som jag har provat lite, och ja... den är ok när det gäller småtöserna men skrutt (som är 18 månader) känns snabbt tung (11,5 kg) och jag känner av min rygg mycket snabbare än om jag bär i sjal (kanske ska säga att jag varit sjuk och kondisen är i botten och musklerna är inte helt läkta ännu).
Användarens profilbild
Av Veronica
Favoritsjal; bebina stjärntecken och didymos jacob!

Men som sagt, du kommer få otroligt många olika svar. Läs recentionerna och välj framförallt en du tycker är snygg så att du kommer trivas i den!
Användarens profilbild
Av Isanna
Favvosjalarna här är definitivt Easycare och Didymos! Grymt sköna sjalar! Easycare är lite längre än angivet så om man behöver så får man lite extra att knyta med.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?