Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aha
April skrev:Jag tyckte att den verkar var mysig då innertyget är i bomull, och då det verkar vara ännu bättre avlastning. Bebisar kanske tycker om fjärilar??? :-)
Jag verkar vara ganska ensam om att gilla det nya fodret bättre än det gamla. Har ju bara sett den på kort men det gamla fodret tycker jag inte passar ihop med färgerna på selen i övrigt, det nya är ju mönstrat och mer förlåtande på så sätt.

Tycker för övrigt att den nya selen är snyggare, mer stilren än den gamla modellen (utom fjärilarna då, men det tål den enligt min mening)
Användarens profilbild
Av marlene
Isa skrev:Jag tycker att den nya selen är klart snyggare än den gamla inklusive fjärilar och allt! Jag säger bara Cranberry..... *suckar*
Ja jag skulle inte ha nånting emot att byta min tegelröda mot en Cranberry :roll:
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
aha skrev:
April skrev:Jag tyckte att den verkar var mysig då innertyget är i bomull, och då det verkar vara ännu bättre avlastning. Bebisar kanske tycker om fjärilar??? :-)
Jag verkar vara ganska ensam om att gilla det nya fodret bättre än det gamla. Har ju bara sett den på kort men det gamla fodret tycker jag inte passar ihop med färgerna på selen i övrigt, det nya är ju mönstrat och mer förlåtande på så sätt.

Tycker för övrigt att den nya selen är snyggare, mer stilren än den gamla modellen (utom fjärilarna då, men det tål den enligt min mening)
här har ni en till som tycker fodret är fint och ser mysigt ut :-)
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
har dem tagit bort folkdräktsbandet?
Användarens profilbild
Av marlene
Tabby skrev:Men jag kan inte se hur det ska vara möjligt att bära med ERGON på höften...
tydligen kan man ändra axelbanden
"Has side release buckles to make the hip carry position possible. Watch out for the chest strap, it can fall off and be misplaced. Buckle is mounted on padding - Elastic safety strap is sewn on the end of the shoulder straps to assure a catch in the event the buckles release unwillingly."

http://www.ergobabycarrier.com/classic.html
Användarens profilbild
Av Gabnus
Jag har faktiskt mått lite dåligt för att jag nyss har köpt en ny Ergo, vilken för övrigt användes för första gången idag, och det nu har kommit en NY sort.

Men så pratade jag med sambon... Och JA, fodret är fult. Och NEJ, vi använder inte ens fickan nu, så då lär vi ju inte göra det även om det har kommit en dragkedja på den. Och NEJ, vi kommer knappast att bära på höften med tanke på snedbelastningen.

Han är bra klok min karl ändå :)
Användarens profilbild
Av Ester
men jag blir sugen på den nya jag med...en svart med en vinröd rygga :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?