Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Jag har en Storchenwiege men skulle vilja ha en lite lite smidigare och tunnare trikåsjal också. Vad är skillnaden på hug-a-bub eller moby wrap? Hug-a bub är ju dubbelt så dyr, men jag tycker de verkar avar nästan identiska. Vilken skulle ni rekomendera? Eller finns det någon annan trikåsjal som är änu bättre?
Användarens profilbild
Av Helena
Det beror ju på hur mycket pengar du har. Hug-a-bub är av väldigt bra kvalitet, den är svalare eftersom den är smalare och det blir mindre tyg över axlarna. Jag har bara provat den, men tyckte den var jätte bra.
Hug-a-bub passar inte så bra för ryggknytningar, eftersom den är så smal. Men du har ju en Storchenwiege som du kan använda till det.
Moby Wrap har jag aldrig testat, jag har en Babybundler, men jag tror att de två är ungefär likadana.
Av Alexandra
Helena skrev:Det beror ju på hur mycket pengar du har. Hug-a-bub är av väldigt bra kvalitet, den är svalare eftersom den är smalare och det blir mindre tyg över axlarna. Jag har bara provat den, men tyckte den var jätte bra.
Hug-a-bub passar inte så bra för ryggknytningar, eftersom den är så smal. Men du har ju en Storchenwiege som du kan använda till det.
Moby Wrap har jag aldrig testat, jag har en Babybundler, men jag tror att de två är ungefär likadana.

Har haft båda sjalarna, och kan bara instämma med Helenas inlägg!
Moby wrap är ganska likvärdig bundlern, något smalare.
Mobyn är lite mjukare än hug-a-bub.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har Moby Wrap, och stormtrivs med den! Hade jag inte velat få till smidiga ryggknytningar också hade jag varit nöjd med bara Mobyn, men nu väntar jag ivrigt på min storkis! :)
Användarens profilbild
Av Suskiv
sus skrev:Jag har en Storchenwiege men skulle vilja ha en lite lite smidigare och tunnare trikåsjal också. Vad är skillnaden på hug-a-bub eller moby wrap? Hug-a bub är ju dubbelt så dyr, men jag tycker de verkar avar nästan identiska. Vilken skulle ni rekomendera? Eller finns det någon annan trikåsjal som är änu bättre?
Har inte testat moby wrap men jag älskar min Hug-a-bub. Så jag rekommenderar den. Funkar visseröligen inte till ryggkntytning, men du har ju en storkis så det löser ju sig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?