Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maroschka
Det finns säkert här någonstans men jag är nog helblind.
Vart kan man hitta mönster på MeiTai? Vad jag har förstått är dom ganska lätta att sy själv?
Känns rätt för min Jakob på 4 månader nu :)
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har en hög med länkar på BäraNära, www.baranara.se, på sysidorna under "ABC/sele". Även länkat Knyttet & Ks mönster, som många sytt jättefina MTs av på sistone.
Av Maroschka
Tack.

Sett många som syr efter Knyttets och jag kollade deras hemsida. Men där finns ju bara hur man ska sy ihop bitarna? Behöver ju mönster på hur bitarna ska se ut först o främst :lol: Kanske finns men jag är superdålig på att hitta :oops:
Har tittat på era hemmasydda MT:s och dom är ju superfina. Jag vill ha 100st med olika mönster på.
Av Maroschka
Är det förresten huvudstöd på alla MT? Tänkte om han vill sova är det ju skönt att ha huvudstöd
Användarens profilbild
Av Dafe
Alla har inte huvudstöd, men många har. Jag sydde min utan huvudstöd men har tänkt sy ett som fästs med kardborrband när det behövs. :) Har bara inte fått tummen ur, men en dag så...
Av Maroschka
Ok tack för svaren :)
Åter till mönster :) Finns det någonstans där man kan ta ett mönster från start dvs med hur bitarna ska se ut osv?
Användarens profilbild
Av Calinas
tinaw skrev:Jag har en hög med länkar på BäraNära, www.baranara.se, på sysidorna under "ABC/sele". Även länkat Knyttet & Ks mönster, som många sytt jättefina MTs av på sistone.
Vilken bra sida du hade länk till..
Tack! :tumsup:
Användarens profilbild
Av tinaw
Calinas skrev:
tinaw skrev:Jag har en hög med länkar på BäraNära, www.baranara.se, på sysidorna under "ABC/sele". Även länkat Knyttet & Ks mönster, som många sytt jättefina MTs av på sistone.
Vilken bra sida du hade länk till..
Tack! :tumsup:
:D Tack! Det är min sida.
Maroschka skrev:Ok tack för svaren Smile
Åter till mönster Smile Finns det någonstans där man kan ta ett mönster från start dvs med hur bitarna ska se ut osv?
Har du tittat igenom min länklista? Om du tar "Maes Mei Tai" och halverar bitarna (de som ska vara dubbelvikta alltså) borde du komma ganska rätt).

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?