Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sillen
Är det inte någon (Helena?) som har en sådan, vill jag minnas att jag läst? Att det ska vara så svårt att få fram info om den på nätet, hittar INGENTING, inte ens en bild, inte ens en återförsäljare - och då blir jag förståss nyfiken!

Har du lust att berätta? Hur ser den ut? är den bra? för vem? prisklass? osv osv!
Av Alexandra
Det finns en färsk tråd om skogsnässelen på http://www.alltforforaldrar.se/snack/ på AP-snacket under föräldraskap!
Har inte själv någon erfarenhet av den tyvärr, jag har bara sett den på bild.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har haft en, men sålt den, eftersom jag inte gillade den. De är så fina, men inte alls bekväma för mig.
Användarens profilbild
Av Helena
Lite mer om bärselen nu när jag har tid. Du kan ringa till Skogsnäskollektivet (tel. 0623-320 30) så skickar de hem en broschyr om bärselen, jag fick hem små tygprover också.
Jag tycker ju att den är hemskt obekväm, det går inte att reglera var man vill ha barnet på ryggen, så är man kort så hamnar barnet för långt ner tycker jag. Jag fick väldigt ont i nacken och axlarna av att bära i den.
Men annars så är den hemskt mysig för barnet, som sitter i en anatomiskt riktig position. Man tar på sig Skogsnässelen som en ryggsäck, sätter först i barnet och svingar sen på sig den, det är rätt kul och väldigt enkelt.
Man kan bara använda den tills barnet är cirka 18 månader, sen blir den för liten. När jag köpte den, men det var några år sedan, kostade den nog cirka 600.
Jag rekommenderar den inte alls, men de som jag sålde den till, gillade den väldigt mycket, så det är kanske olika.
Användarens profilbild
Av sillen
Tack för svar! Visst är det konstigt att det finns NÅ´T som inte "finns" på nätet?! Vad bortskämd man är med information!

Ska ringa dem på måndag!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?