Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Det luddiga går det ner om man stryker sjalen?
Min Didy är lite, lite luddig men nästan allt går ner när jag strykt den.
Användarens profilbild
Av Helena
Katharina skrev:
Helena skrev:
Katharina skrev:Didy indio 80 cm och katjan 76 cm, så ser det ut här hemma.

Jag håller med Anso vad det gäller skillnaderna på leo och indio. Jag tycker det verkar som om leon blir lite luddig efter ett tags användande.
Är din Indio tvättad?
Nej den är inte tvättad
Då måste det ju vara därför den är så bred, Didyn krymper ju vid tvätt.
Användarens profilbild
Av Anso
Min Leo är luddfri verkar det som men mjuk och go på ytan.
Av LL
att nu när jag kommit hem från jobbet och mätt min didy Eva så är den ca 65 cm bred. Jag måste ha fått det förra mätresultatet helt om bakfoten. :oops: Ursäkta att jag skapat ett visst rabalder med mina felaktiga uppgifter!

Tack till er alla, särskilt Anso, som svarat på mina frågor. Tack!
Användarens profilbild
Av Anso
En gör så gött en kan :wink:

Om du nu är i köptagen -vad blir det en röd Storksi eller Didy?
Av LL
det blir aldrig som man tänkt sig...

Kunde ju bara inte bestämma mig för didy eller storkis, så det blev en Ella roo i färgen Jan. Beställde igår kväll. :D

Var förbi på Småfolkets butik i fredags när jag var uppe i huvudstaden. Blev förtjust i Easycare, men tyckte inte riktigt om de där raka ändarna - det blev så mycket tyg och svårt att knyta. Och eftersom jag är så väldigt förtjust i det kraftiga didytyget så kändes easyn som en kompromiss. Bättre då att ha en riktigt tunn sjal som ett komplement till min didy Eva. Eller? (snälla, säg att det är rätt tänkt :? )

Efter sommaren, när didyn ska lämnas vidare till nästa ägare (jag och en blivande mor har denna överenskommelse) så får jag ta och köpa en diagonalvävd igen.. :!:
Användarens profilbild
Av Anso
Det lät ju riktigt genomtänkt det där. Skriv ner din plan på papper så att du kan ta fram och påminna dig om/när du börjar att vackla och helt plötsligt sitter och suktar öven en flock nya sjalar. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?