Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av liv
Vi har (som jag tidigare skrivit) tänkt oss iväg på babysim till hösten. Jag funderar om en vattensjal skulle vara något för oss att investera i?
Vår Edvin är ännu inte så gammal, 3,5 månader, men väldigt stor (9,3 kg, 67cm lång!). Vi föräldrar är 171 respektive 185 cm långa och "normalbyggda". Det enda vi hittills är vana att bära i är en lång vävd sjal. Är det någon med erfarenhet som tror att vattensjal skulle kunna fungera/inte fungera för oss?
Användarens profilbild
Av tinaw
Absolut! Jag går aldrig och badar utan, om inte annat så för att kunna duscha i lugn o ro m babyn på magen och inte skrikande på golvet. :roll:
Användarens profilbild
Av Droppen
Köpte en från Babydesign som vi gillar, den funkar super! :tumsup:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Vi gick på babysim i höstas å våras. Å utan vattensjalen hade det varit "jobbigt".
Smidigt att transportera sig från omklädesrummet ut i bassängen med bebisen i vattensjalen. Å sen när man ska upp på land är det lättare att hålla en blöt å hal bebis i sjalen än i famnen. Å att dessutom kunna duscha å ha båda händerna fria till å schamponera håret osv är kanon!
Så helt klart är vattensjal ett bra köp!
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag har köpt vattensjalstyg men helt glömt att köpa ringar! Tack för påminnelsen! :wink:

Köpte min för att kunna ha i höst på babysimmet så jag tror att det kan vara bra att ha! :tumup:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?