[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 2759
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Bärpåsar - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Småfolket säljer New native (www.sjalar.nu), men jag vet inte om den är bra, den kan man inte justera alls.
Det finns också bärpåsar i fleece, men de säljs inte i Sverige, de verkar vara mysiga för nyfödda, kolla här t ex.
http://store.peppermint.com/peekaboo-fleece.html
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag kan sy åt henne om hon vill, har tänkt börja sälja bärpåsar/ringsjalar genom en affär här i stan, men är hon intresserad så kan du ju höra av dig. Den blir måttanpassad isf, så den kommer att passa perfekt. :)
Då kan hon välja tyg/färg helt fritt, fleece är ju supermysigt nu på vintern.
Användarens profilbild
Av marlene
Kristina: OT vars vars vars vars... vill veta ;) Nyfiken :lol:
Användarens profilbild
Av Anna
Va roligt, jag har också tittat på sådana möjligheter men inte orkat ordna till det men det var kanske lika bra då. Nu jobbar jag på att få ut sjalar i ett par butiker i Götebort istället. Jag tittar gärna på din bärpåse någon gång för ev ideer, kanske snart är dax för en sjalfika igen. Är ju sugen på att se vårt nyaste sjalbarn här i stan med.
Användarens profilbild
Av Kristina
Marlene: Butiken för begagnade barnkläder på Kronan (minns inte vad den heter). Ska dit nu i veckan för att diskutera. :)

Katharina: Ca 300:- hade jag tänkt ta (säg till om det känns för dyrt, jag är ju bara i planeringsstadiet än ;)) och ni bor väl en bit ifrån så då tillkommer lite frakt (men inte särskilt mycket, bärpåsen är pytteliten ihopvikt och väger nästan ingenting. :))
Användarens profilbild
Av marlene
Jaha, jag har gått förbi där nångång men aldrig varit in.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?