Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lahti
Funderar på om jag ska köpa en hoppediz som min första sjal till min nyfödda som kommer i höst. Men vilken storlek ska jag ha? Vill kuna göra det mesta med den har storlek 38/40.
Räcker en 4,6 m och krymper den när man tvättar den eller är den längre när man köper den?
Om ni inte tycker den passar till en nyfödd och en nybörjar sjal, Vad tycker ni om moby wrap?

Lahti (var anonym i första sjal frågan)
Användarens profilbild
Av Anso
Hej på dig!
4,6 räcker för de allra flesta att göra xomslut2 och xomslut, ibland kan det vara så att man dår får knuten på ryggen eller vid höften om inte tyget räcker hela vägen fram till din mage igen (se www.babyboden.nu eller www.stjarnbarn.se för förklaring på xomslut2)

Annars är det ju som du är inne på väldigt lätt att ha en trikåsjal till en ny bebbe och man kan ju ha den knuten på sig och sätta i och ur bebben utan att behöva knyta om som man måste med en vävd sjal.

Annars är Hoppediz en utmärkt sjal även till nyfödd, mjuk och go och lätt att knyta. Det följer med ett häfte med en massa olika sätt att knyta (dock på tyska men Babydesign skickar med info även på svenska tror jag)
Användarens profilbild
Av Helena
Hoppedizen krymper till rätt längd, 4,6, den är alltså lite längre från början.
En Hoppediz går säkert bra till en nyfödd, fast en trikåsjal som t ex Moby Wrap är nog lite enklare för en nyfödd.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?