Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag väntar mitt första barn i december och är såå sugen på sjal, känner ingen som har det men det verkar verkligen toppen!
Jag har läst en del här på sidan o ni nämner ofta svala eller varma sjalar. Jag undrar om det är fel/dumt att köpa en sval sjal eftersom jag ska få en vinterbebis??? Jag vill ju kunna använda sjalen från början men även nästa sommar.
Tips o råd om vilken sjal ni rekomenderar mottages väldigt gärna!!
Jag är själv lång 178cm så är det nåt särsklit man ska tänka på då när man väljer??
Av Petra
När det gäller ett så litet barn som du kommer att ha i vinter så räcker det med en sval sjal. Bär ju under jackan då.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Till en nyfödd är det mysigast med en trikåsjal. Den kommer nog ändå att vara urvuxen till sommaren så det spelar nog inte så stor roll vilken du väljer. Ta den du tycker är finast :D
Av katti
jag håller inte med om att en trikåsjal är urvuxen till sommaren, jag har burit i sino till 2 1/2 år(15 kg), och skulle fortsatt om jag inte blivit så tjock om gravidmagen...
men det där är ju olika, de flesta går väl över till vävda sjalar men ett år fixar väl de flesta?
Användarens profilbild
Av marlene
katti skrev:jag håller inte med om att en trikåsjal är urvuxen till sommaren, jag har burit i sino till 2 1/2 år(15 kg), och skulle fortsatt om jag inte blivit så tjock om gravidmagen...
men det där är ju olika, de flesta går väl över till vävda sjalar men ett år fixar väl de flesta?
det beror väl på hur tungt och rörligt barn man har, min son vägde över 8 kilo när han var 5 månader och över 12 kilo när han var ett år. Så jag hade nog velat ha en vävd runt 5 månader nångång
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
katti skrev:jag håller inte med om att en trikåsjal är urvuxen till sommaren, jag har burit i sino till 2 1/2 år(15 kg), och skulle fortsatt om jag inte blivit så tjock om gravidmagen...
Ja, det är ju en smaksak. Jag köpte en Sino när sonen vägde 9 kg ung då den verkade så stadig med tyckte inte alls den var skön. Den kändes för smal och skar in i midjan på ett otrevligt sätt.
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Köp en begagnad trikåsjal i början, så kan du sälja den sedan till sommaren och köpa en svalare sjal då, så skulle jag ha gjort.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?