Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har en gammal ergo och när jag bär på ryggen kan jag själv sätta upp huvudstödet om det behövs. Men nu funderar jag på att köpa en ny ergo, men tvekar eftersom jag tror det är svårare att knäppa det huvudstödet. Jag vet, jag borde testa på en sjalträff, men kan ni inte säga vad ni tror i alla fall?
Användarens profilbild
Av diddeldi
på vilket sätt tror du att det är svårt? jag har inga problem med att knäppa det själv :wink:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
det är inte svårt att knäppa själv!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tyckte inte heller det var svårt att knäppa huvudstödet själv (iofs bar jag bara på ryggen med Ergon, det kanske är svårare på magen)
Användarens profilbild
Av Elin G
Vad bra. Jag var orolig att det skulle vara svårt att knäppa, med kardborre har man ju rätt stor felmarginal :roll:
Användarens profilbild
Av marlene
alltså jag tyckte om något att det var svårare med det gamla, det hade så korta tåtar så dom räckte för det första inte hela vägen, var tvungen att skarva med ett snöre. Men det är rätt så många knappar så det går bra, om jag har det hängande vill säga är det nedstoppat i fickan går det inte alls :lol:
Av Signatur
Det är nästintill omöjligt att knäppa det själv om man har barnet på magen. Men då kan man stödja huvudet med handen om det behövs.
Användarens profilbild
Av melon
Vi knäpper inte, vi knyter, annars går det upp... Och det går bra att göra själv! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?