Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ÅsaM
Sonen blir ett år i augusti och jag bär honom mest på ryggen i våran MT colibri. Jag tycker den fungerar väldigt bra men jag är lite trött på att doppa ändarna i backen hela tiden. Därför funderar jag på att skaffa en sele till oss men frågan är vilken? Dessutom behöver selen ha ett bra huvudstöd, för vid långpromenader faller alltid ögonen ihop på sonen. :D
Användarens profilbild
Av ÅsaM
Går det bra att sova i ergon? Och funkar den ovanpå vinterkläder? För jag antar att sonen kommer vilja gå lite själv hösten/vintern och det är så jobbigt att knyta om MT hela tiden och lägga banden i marken. När det är torrt går det väl an men som igår när jag åkte till stan med bil och det hade regnat var det inte så kul att knyta på MT på parkeringen.
Användarens profilbild
Av diddeldi
ÅsaM skrev:Går det bra att sova i ergon? Och funkar den ovanpå vinterkläder? För jag antar att sonen kommer vilja gå lite själv hösten/vintern och det är så jobbigt att knyta om MT hela tiden och lägga banden i marken. När det är torrt går det väl an men som igår när jag åkte till stan med bil och det hade regnat var det inte så kul att knyta på MT på parkeringen.
ja, och ja :wink: . om du kikar in på vår sida under bärselar så kan du se bild på både sovande barn (med huva på) och barn i vinterkläder i ergo :D
Användarens profilbild
Av Hellen
Kan bara instämma i det som sagts tidigare :iagree:

Bär min snart 2½ åriga son i ergosen då och då fortfarande :app: blir tyvärr inte lika ofta som förr eftersom det är så himla mycket spring i de där små benen. Men benen blir trötta ibland och då är det så smidigt att svinga upp sonen på ryggen och gå vidare. Nu var det länge sen han somnade på ryggen så jag har inget koll på hur det funkar med huvudstödet, men undrar om det räcker till :roll:

Är iaf nöjd med min ergo av gamla sorten :tumsup: Vinterkläderna på både mig och sonen fick plats oxå :wink:
Användarens profilbild
Av ÅsaM
Tack för svaren! Jag har bestämt mig för en ergo efter semestern. Tror den kommer passa bra till hösten/vintern när sonen kommer börja gå. :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?