Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Mina är...vad sa jag nu till Elin :hmm: ca 5.46 o 5.52 (kan minnas helt galet) eller nåt liknande...ena långsidan med ena flärpen inräknad..
Användarens profilbild
Av Ester
Jennelii skrev:Mina är...vad sa jag nu till Elin :hmm: ca 5.46 o 5.52 (kan minnas helt galet) eller nåt liknande...ena långsidan med ena flärpen inräknad..
du har inte lust att byta chokladgås? :wink: :roll:
Användarens profilbild
Av Måsen
Nu har jag äntligen komit ihåg att mäta min körsbärsGås igen och den är bara runt 4,5 m... :(
Tänk att längden kan variera så mycket på olika exemplar när de ska vara lika långa från början! :shock:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Står det att den ska vara 5 m eller står det ingen längd?
Användarens profilbild
Av Måsen
Jennelii skrev:Står det att den ska vara 5 m eller står det ingen längd?
På hemsidan där jag beställde min står det att den är 5 m med den ena snedställda änden inräknad i längden. Det står dock inte om det är längden före eller efter tvätt.
Eftersom det rekommenderas att tvätta den i 90 grades första gången borde man nog räkna med att den krymper ca 10 %, så om tillverkningslängden är 5 m så har ju min nu "rätt" längd. Men att det skiljer så mycket mellan olika sjalar tycker jag i så fall är väldigt konstigt. :?
Användarens profilbild
Av Tuula
Mätte min skrynkliga oliv, den är 5.20 efter tvätt. Verkar skilja en hel del. :?
Användarens profilbild
Av Ester
jag fick som svar från hon på babyhip att de ska vara 5 meter ev 10-15cm extra kan förekomma.

sen hade tydligen några special-beställningar gjorts på lite kortare sjalar runt 4,5...så det kan vara sånna i omlopp också...

så 5 meter är väl det man får räkna med att de är....
Användarens profilbild
Av zandrama
Min är definitivt längre än min Ella Roo som också ska vara fem meter. Jag skulle tippa på 5.40-5.50, men jag ska mäta också. ;-)
Användarens profilbild
Av Linnea
min (snart mies :wink: ) skrynkliga körsbär är 4.84 m! inte nytvättad!
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag har visst dragit "det kortaste strået" i denna församling av Gåsar, och jag har definitivt inte specialbeställt en kortare än normalt. :x
0,5-1 m sjal till hade inte suttit helt fel nu när magen växer. :(
Användarens profilbild
Av zandrama
zandrama skrev:Min är definitivt längre än min Ella Roo som också ska vara fem meter. Jag skulle tippa på 5.40-5.50, men jag ska mäta också. ;-)
Mätte precis. 5,44 m fick jag ena långsidan till. Inte illa gissat av mig alltså. :lol:
Den är tvättad i 40 grader, torktumlad och använd. Och skrynklig. ;)

(Jättefin på magen med extra svans, men inte lika bekvämt med ett extra varv i midjan när jag knyter omslutet på ryggen... :roll: )
Av jojjo
min är 4,95 på ena hela sidan (med den sneda änden)
passar mig bra, så det var tur att den inte var en halvmeter längre :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?