Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Vallen
Jag ska köpa en sjal (har ingen sedan tidigare) och har kommit fram till att jag vill ha en ringsjal och antingen en från Bära barn eller Ringo.

Eftersom jag inte har någon erfarenhet av sjalar behöver jag lite utlåtande från någon som har använt både Bära barn och Ringo.

Snälla, ni som har testat båda tala om vilken ni tycker är bäst och varför. Det är lite "bråttom" för jag har hittat en begagnad av båda sorter och vill bestämma mig innan de säljs till någon annan :)
Användarens profilbild
Av naimiez
Har inte testat BäraBarn men jag älskar min RINGO. Ett annat tips är en halv vävd sjal, de brukar säga att den avlastar bäst av alla....
Användarens profilbild
Av mimmis
naimiez skrev:Har inte testat BäraBarn men jag älskar min RINGO. Ett annat tips är en halv vävd sjal, de brukar säga att den avlastar bäst av alla....
Jag har inte avänt Ringo men älskar min BÄRABARN, som jag också är ÅF tilll... Bärabarn- sjalarna finns i så fina färger, tycker jag
Användarens profilbild
Av marlene
jag har en omsydd bära barn som är sydd på samma sätt som bärabarns ringsjalar och jag har provat en ERGO lite snabbt. På det lilla jag hann testa så föredrar jag bärabarn, men som sagt jag hann inte prova länge
Användarens profilbild
Av naimiez
marlene skrev:jag har en omsydd bära barn som är sydd på samma sätt som bärabarns ringsjalar och jag har provat en ERGO lite snabbt. På det lilla jag hann testa så föredrar jag bärabarn, men som sagt jag hann inte prova länge
RINGO menar du väl ;-)
Användarens profilbild
Av marlene
naimiez skrev:
marlene skrev:jag har en omsydd bära barn som är sydd på samma sätt som bärabarns ringsjalar och jag har provat en ERGO lite snabbt. På det lilla jag hann testa så föredrar jag bärabarn, men som sagt jag hann inte prova länge
RINGO menar du väl ;-)
ja naturligtvis :oops: satt i andra tankar och hade ERGO på hjärnan eftersom jag måste ha den med mig.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag har haft båda, men nu har jag bara BäraBarn-ringisen kvar (egensydd utan vikning) eftersom jag helt klart föredrog BäraBarn-ringisen. Jag gillade inte Ringo-vikningen så därför fick den flytta. BäraBarn är tunnare oxå vilket jag föredrar. Smaksak det där.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?