Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Petronella
Hej!
Jag är ny i denna underbara värld. Jag och min man ska adoptera en bebis till hösten och tycker att det här med sjalar är perfekt för oss. Jag har kollat runt lite och gillar Hoppediz. Frågan är bara vilken längd vi ska ha. Min man är 1,93 och väger ca 93 kilo. Själv är jag "normalstor"! Räcker det med 4,6 m eller bör vi köpa 5,2 m?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Om din man kan tänka sig att ha knuten på ryggen eller i sidan klarar ni er nog med en 4,6:a, Hoppediz är rätt väl tilltagna i längd.
Användarens profilbild
Av Anso
Knyttet & K skrev:Om din man kan tänka sig att ha knuten på ryggen eller i sidan klarar ni er nog med en 4,6:a, Hoppediz är rätt väl tilltagna i längd.
Instämmer. :wink:
Välkommen hit också!!!
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag skulle nog satsa på en 5,4, min man använder helst det. fast 4,6 funkar också, om han kan tänka sig att ha knuten i ryggen/sidan som sagt.
Av Petronella
Tack ska ni ha för svaren! Vi kan inte bestämma oss, så vi tänkte knyta ihop några lakan och testa!
Användarens profilbild
Av jazoo
Petronella skrev:Tack ska ni ha för svaren! Vi kan inte bestämma oss, så vi tänkte knyta ihop några lakan och testa!
Ja, det allra bästa är förstås att testa!! Kom på en sjalträff så finns det både sjalar och barn som kanske kan lånas till att testa (i alla fall mitt barn är utlåningsbart, men det beror ju på både barn och föräldrar). ;)

Sen tror jag ju kanske att ni kommer att behöva flera sjalar i längden, så varför inte köpa en av varje? Så får ni ju välja en varsin färg också? ;) :lol:

Lycka till med både sjalar och adoption (jag tycker att ni tänker helt rätt som väljer att bära ert barn i sjal, det är toppen för anknytning och för att stävja separationstrauman!!!) och välkomna hit! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?