Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hella
Nu är min sol tvättad, och förhoppningsvis färdigkrympt... Jag har inte mätt exakt hur lång den blev (har inget måttband just nu) men den är i längsta laget tycker jag.
Såhär mycket blir det över när jag knyter x-omslut på ryggen, och det är ju inte tvunget att ha knuten på samma sida som barnet heller egentligen.

Bild

Ska jag klippa av den en bra bit så den blir lagom till ryggsäckar av olika slag (som är det jag använder mest) och ändå funkar till x-omslut fast då med knuten på andra sidan, eller ska jag låta den vara lång?

Jag är nästan allergisk mot för långa sjalar, men samtidigt så har jag ingen som är längre än 4,2 och det kanske är synd att "förstöra" den här?

Hur skulle ni gjort? Sålt den? :mitvit: Gett den snedskurna ändar? Det är ju en av de största nackdelarna med easy tycker jag att de är rakt avhuggna... :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Men varför inte ta och snedda den då om det är det du trivs bäst med? Det är ju du som ska bära och knyta, ingen annan. :D Många säger att de skulle vilja snedda ändarna men är det nån som gör det? Är vi för fega kanske? :?
Användarens profilbild
Av Ezereht
Klipp av den rejält och gör snedskurna ändar. Biten du klipper av kan du ju sälja eller sy en påse/väska av eller något annat kul. Att börja sälja och köpa nytt är så jobbigt, och du tappar flera månader i bärtid, och det är ju ändå inte så länge man kan bära sin lilla guldklimp. Mellan 1 år och 1.5 år så räknas ju varje månad oerhört, dem bara springer iväg.

Klipp så du kan ha knuten fram eller på höften. Inte kul med så där långt häng baktill.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker att du ska klippa om du känner att du kommer trivas bättre med en kortare sjal.

Ett tips om du inte vill ha knuten bak är att inte börja mitt på sjalen, då kan du vira bara den långa änden ett extra varv och få knuten fram.

Hur lång är sjalen förresten?
Användarens profilbild
Av Ina
Klipp i sjalen, säger jag som annu inte vågat ge min egen Easy sneda ändar men jag velar lite på hur sneda och om jag skall korta.

Men en tanke kan ju vara att ha den något längre än dom du har, alla behöver ju inte vara samma längd och som någon skrev så kan man ju ha knuten på höften och då blir det ju inte lika mycket svans kännsla över det hela, men jag gillar själv när det blir en rätt bra bit över, men det är ju jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?