Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maroschka
hej här är jag igen med mer funderingar :?

har ju en kille hemma med stort behov av närhet och vill inte alls ligga i babygym eller vara själv. Skulle ni rekomendera ERGO eller Gås? Visst är gås den där Calin Bleu Gauze ? Är den svår att knyta?

ERGO är väl lättast attt stoppa in honom i va+ Men får man använda den på en 2 månaders?

Mvh/Marie
Användarens profilbild
Av Scharlott
Vilket man väljer av Ergo eller gauze är nog en smaksak. Vi har dem båda - mannen föredrar Ergon och jag gauzen :wink:

Gauzesjalen är lätt att lära sig att knyta och perfekt om man önskar en tunn bärsjal nu till sommaren. Dessutom är gauzen skön inomhus året om! :D Den finns i flera fina färger både klara och mer neutrala. Många är dessutom väldigt nöjda med avlastningen! :wink: Personligen tycker jag t.ex. att bärsjalar oavsett sort avlastar bättre än bärselar - men det torde väl vara en smaksak 8)

Visst kan du ha en liten 2 mån i Ergo. Finns dessutom en speciell insats - infant insert - i fall man vill ha det mer ombonat. Annars är ett alternativ att sätta i bebisen i grodposition med benen innanför. En bra bild på detta finns hos Babyboden (hoppas det är ok att jag visar bilden här Mia :wink:)
Bild

För en liten 2 månaders bebis som vill bäras mycket skulle jag i första hand vilja rekommendera en trikåsjal. Materialet är mjukt och i och med att det är elastiskt behöver man inte knyta om sjalen varje gång utan kan ta ur och i bebisen några gånger innan man behöver knyta om sjalen igen. Trikåsjalar finns av många olika märken - välj den du tycker är snyggast 8)

Jag tänkte ge mig på en liten upp[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?