Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av stinamaria
Jag ska köpa en ny sjal till min 3månaders. Tänkte köpaen vävd sjal (har redan en trikåsjal) men vet inte alls vilket märke jag ska välja så nu behöver jag lite tips. vilken är bäst?
Användarens profilbild
Av boosten
Easycare! :heart: Den är helt underbar och går knappt jämföra med någon annan sjal jag provat! Den är dyr, men den är också underbart mjuk, följsam och helt fantastisk! :D Den är värd pengarna faktiskt. Så den rekommenderar jag varmt om du har råd (men om man som mig faktiskt inte har råd så går det ändå :wink: )
Av stinamaria
boosten:
tack för tipset! vart kan man beställa den?
Användarens profilbild
Av mammahappy
www.sjalar.nu har easycare.
Å jag håller med om att det är en helt underbar sjal!!!
Användarens profilbild
Av Tiz
Välj en du verkligen vill ha!! Ta den du tycker är snyggast, det kommer iallafall sluta med att du köper den ;) De flesta sjalarna är ganksa likvärdiga.
Användarens profilbild
Av Scharlott
stinamaria skrev:Jag ska köpa en ny sjal till min 3månaders. Tänkte köpaen vävd sjal (har redan en trikåsjal) men vet inte alls vilket märke jag ska välja så nu behöver jag lite tips. vilken är bäst?
Mitt råd är att gå på sjalträff och klämma på och prova olika vävda sjalar så du sedan kan välja den sjal som är bäst för just dig - dvs den Du tycker bäst om.

Eller om det inte anordnas någon sjalträff i närheten av där du bor så finns det bärsjalsambassadörer som gärna visar sina privata sjalar och hjälper till med knytningar.

I övrigt tycker jag du skall välja den bärsjal du tycker är snyggast 8)
Användarens profilbild
Av naggie
Easy care eller stork röstar jag på. Båda är helt underbara :love: och sen får du ju komplettera med en gås, för man måste ju ha en sommarsjal också 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?