Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scharlott
:iagree: Instämmer både om ringstorlek och barnets ställning i sjalen :?
Sockertopp skrev:Ännu större om man läser texten..... "Ringarna är av metall. mått 200X70 cm" :roll: :wink:
:lol: Ja, av texten att döma så ser det ut som det är måtten på ringarna som anges - men egentligen är det ju ringsjalens mått :wink:

För övrigt tycker jag den ser fin ut - gillar färgen :D
Användarens profilbild
Av Jorun
Jag fick prova prototypen när jag hälsade på redaktionen och jag tyckte den var jätteskön. Håller med om att ringarna är väldigt stora, men det kändes inte det minsta osäkert (om den färdiga sjalen har samma ringar som prototypen). Jag har testat mycket dyrare sjalar som inte kändes ett dugg bättre. Men vi har ett fullständigt sjalsortiment här hemma så jag rusar inte och köper en till i första taget.

I dag gjorde jag förresten misstaget att gå på en lång promenad med småtjejerna (3 och 1 1/2 år) och för första gången någonsin glömde jag sjalen hemma :shock: Och självklart ville ettåringen åka sjal efter halva promenaden. Då kom jag på att jag hade ett stretchigt linne under tröjan, ett sådant där vanligt spagettilinne från Indiska. Jag trädde det som en tub över axeln och, jodå, jag fick in barnet och det blev ett hyggligt bärstöd. Alldeles för stretchigt, men bättre än ingenting. Man tager vad man haver :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Nu har jag mailat och frågat om dem int kan fixa en ny bild! Jag berättar vad dem svarar så fort jag kan. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?