Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Solveig
Hej!
Vilken sjal skulle ni välja som första sjal?
Sonen väger ca 8 kg och är 7 månader, lite sent att satsa på en trikåsjal och jag har en Patapum bärsele.

Mamma till Albin (030331) och Alfred (041029)
Användarens profilbild
Av April
Jag har ingen personlig erfarenhet av de bägge sjalarna, men det verkar som att EllaRoo är lite mjukare i tyget än Rebozo. Om jag skulle välja mellan dessa två sjalar skulle jag tagit en EllaRoo.

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Jag skulle också välja Ella Roo, Rebozon verkade ju inte få så bra betyg under "Olika märken på sjalar"
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Eftersom jag har två Ella roo som jag e sååå nöjd med, så svarar jag att du ska köpa en sån!! :wink:
Användarens profilbild
Av Solveig
Ja, då blir det en Ella Roo men först ska jag till deras showroom i vasastan när jag jommer tillbaka från mina föräldrar i Dalarna.

Mamma till Albin (030331) och Alfred (041029)
Användarens profilbild
Av KATARINA
Solveig skrev:Ja, då blir det en Ella Roo men först ska jag till deras showroom i vasastan när jag jommer tillbaka från mina föräldrar i Dalarna.
Ella Roo är "samma" sjal som Amazonas Antigua som du provade i kulturhuset (bara så att du vet om du undrar hur den är :wink: )
Senast redigerad av KATARINA den fre maj 27, 2005 19:55, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har aldrig sett en AA eller ER live så jag kan inte uttala mig om dem. Men!! Jag har en Rebozo som jag använder jättemycket nu. Ville bara slå ett slag för den eftersom det fått lite oförtjänt rykte. Idag var jag på stan och bar Ville, 10 kg, på magen i två timmar och han satt som en smäck. Den är smidig att knyta, sval och känns lätthanterlig och så är den ju så snygg :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?