Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mipsan
Vi ska åka utomlands i början av augusti och då tänkte jag skaffa mig en tunn sjal. :D 8)
Nu är frågan om jag ska ha en gås, amazon eller något helt annat? :? Jag har bara sett dem på bild men de är ju så fina. Det viktigaste är att den avlastar bra och är sval. Den får inte vara alltför dyr heller med tanke på att ekonomin inte är den bästa. :oops: . Jag har en hoppediz men den är alldeles för var och för lång..

Är det någon som kan hjälpa mig? :shock:
Användarens profilbild
Av mammahappy
rebozo är oxå en väldigt sval å gosig sjal! :lol:
Användarens profilbild
Av Mipsan
mammahappy skrev:rebozo är oxå en väldigt sval å gosig sjal! :lol:
Hur ser den ut?
Vet du om det finns det nån bild nånstans?
Är den dyr?
Användarens profilbild
Av mammahappy
tinytots har sånna. Dem har en annons här på högersidan om du kollar.
5m kostar 500:- inkl frakt tror jag (sist jag kollade på deras sida i alla fall)

www.tinytots.se
Senast redigerad av mammahappy den sön jun 18, 2006 21:09, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Kotten
Hur gammal och tung är Victor?

Vi ska bort i två veckor, i ett varmt land, och vi tar med vår gås och en ABC-sele. Ev också vår amazonas.

Vår lillle väger ca 12 kilo och om man ska bära jättelänge så tycker jag att amazonas avlastar mer. Men jag bär en timme i gåsen, utan problem.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag har ju en Gås som jag varmt rekommenderar till alla jag träffar som är på jakt efter en tunn sommarsjal. Avlastar väldigt bra och är mycket lättknuten. Så skönt med en tunn bomullssjal.
Användarens profilbild
Av Mipsan
Kotten skrev:Hur gammal och tung är Victor?

Vi ska bort i två veckor, i ett varmt land, och vi tar med vår gås och en ABC-sele. Ev också vår amazonas.

Vår lillle väger ca 12 kilo och om man ska bära jättelänge så tycker jag att amazonas avlastar mer. Men jag bär en timme i gåsen, utan problem.
Just nu väger han 7500 g (Vägdes i torsdags :roll: ) Så då väger han väl lite till.. Jag tänkte att jag skulle ge mig på att sy en Mei tai som jag ska ha med mig men vill även ha en sjal så man kan variera sig lite..
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Emil väger 9,5 kg. Bär honom lätt 1 dryg timme (har inte provat längre).
Användarens profilbild
Av Mipsan
EmilsMamma skrev:Emil väger 9,5 kg. Bär honom lätt 1 dryg timme (har inte provat längre).
Då kan det vara bra att ha en MT oxå kanske. :rodna: Jag har kollat in dom skrynkliga gåsarna. choklad och oliv som är såå snygga. Måste ju betsämma mig snart isf för de kommer ju att utgå..

Om det inte finns någon som har en som de hemskt gärna vill sälja till mig? :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av Mipsan
Mipsan skrev:
EmilsMamma skrev:Emil väger 9,5 kg. Bär honom lätt 1 dryg timme (har inte provat längre).
Då kan det vara bra att ha en MT oxå kanske. :rodna: Jag har kollat in dom skrynkliga gåsarna. choklad och oliv som är såå snygga. Måste ju betsämma mig snart isf för de kommer ju att utgå..

Om det inte finns någon som har en som de hemskt gärna vill sälja till mig? :oops: :roll:
*Puffar lite*
Finns det nån som känner att du verkligen måste sälja din sjal till mig? :oops: :D :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?