Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej,
Jag är ute efter en ny sjal. Jag har nu en hug-a-bub som jag är jättenöjd med men nu börjar flickan närma sig året och jag känner att jag skulle gärna testa en vävd sjal men vilken ska jag välja. Jag vill gärna ha en svalare sjal då jag bär mer i sjal under sommaren. Jag har hittat två st som jag tycker ser intressant ut. Calin Bleu linnesjal eller Amazonas Carry Sling kan det vara nåt? Vilken kan vara bättre avlastningsmässigt och vilken är svalare. Någon som testat?

Mvh jeanette :?:
Användarens profilbild
Av persilja
Jag köpte en linnesjal som min första vävda sjal. Har bara haft en Moby Wrap förut...... men jag kan nog inte ge dig några goda råd, tyvärr. Har ingen erfarenhet av några fler sjalar än just Calin Bleus linne - som jag älskar! :) Mobyn var alldeles för varm och linnejalen är en dröm i svalhet om man jämför med den.
Jag är väldigt nöjd med min linnesjal men det finns nog fler här som kan hjälpa dig med en jämförelse mot Amazonas.....
Lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?