Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag försöker verkligen läsa mig till mitt svar men det finns så mycket att läsa om allt så tillslut är jag bara förvirrad.
Så jag frågar er erfarna istället :lol:

Jag har just nu en MobyWrap till min kille på 2 månader, men det går inte längre för vi svettas i den båda två så det blir inte skönt alls..allra helst nu på sommaren.

Så vad ska jag köpa för sjal som är svalare och passar en 2 månaders kille ett tag framöver :?:

Kram/Marie
Användarens profilbild
Av Nova
Det finns mjuka och sköna sommarsjalar.
Tex Calin Bleu Gauze som är en långsjal i bomull.

En Mei Tai kanske?
Ett mellanting mellan sjal och sele.
Går att sy själv om man vill.
Användarens profilbild
Av naggie
Helt klart en gås nu till sommaren. De är bara sååååå underbara och svala :vågen:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Eftersom du är van vid sjal skulle jag helt klart rekommendera en Gås. De är jättetunna, men avlastar väldigt bra ändå (och du brukar jag annars bära i Storkar som är mycket bra och avlastande sjalar, fast varma). Lätt att knyta också, och blir liten när man viker ihop den. Halvtorr redan när man tar ut den ur tvättmaskinen, så den är "snabbtvättad" :wink:

Den är i 100% bomull vilket jag tycker är skönt i värmen.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Med en liten 2 månaders skulle jag helt klart satsa på en tunnare vävd sjal som komplement till Mobyn. Finns ett flertal tunna vävda bärsjalar att välja på Calin Bleu gauze, Calin Bleu linne, Rebozo, Amazonas Antigua, EllaRoo eller den nya Amazonas Carry Sling (ny tunn kypertvävd). Vilken man väljer av dessa torde vara en smakfråga, så välj den DU tycker är finast :) De är alla perfekta till sommaren och inomhus året om 8)

Vill du prova innan du köper rekommenderas sjalträffarna :D

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?