Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Maken vägrar låta mig sälja BB-selen eftersom han vill kunna bära även ev. syskon till David, men jag tycker ju såklart att det är synd eftersom det finns bättre alternatv. Weego ser gosig ut, finns här någon som faktiskt testat det? Finns den bara i svart? Hur är axelbanden, jag ser dem inte riktigt på bilderna...
Av Annsofi
Weegon finns i marin samt svart och de skiljer sig lite åt bl a när det gäller axelremmarna. Den marinblå är mjukare och betydligt skönare att bära i, framför allt om man vill kunna bära även äldre och tyngre barn. Jag bär Jonathan 10 månader dagligen i Weegon. Det är en sele men kan inte jämföras med Babybjörn. Barnet sitter mysigt och ombonat, den har många fina och praktiska detaljer som leksaksband och haklapp. Ta gärna tåget till Kristianstad någon dag för en liten sjalträff i tivoliparken så kan du testa den själv... :wink:
Användarens profilbild
Av April
Jag har också en Weego. Jag har den svarta modellen. Jag tycker att den är jätteskön för yngre barn (jag har t.ex. burit en 2 månaders och en 3 månaders på ryggen - häftigt :-D), man kan nog bära utan problem upp till barnet är ca. 1 år. Eftersom man bär på ryggen, går det ju inte att jämföra med t.ex. BabyBjörn.

När barnen blir tyngre (alltså över året) skulle jag ändå rekommendera en annan typ av sele ( i alla fall som den ser ut nu - jag har hört att de har planer på att ändra avbärarbältet) som Ergo, Patapum eller Sutemi - där man får lite bättre avlastning i och med höftbärarbältet.

Kram
Senast redigerad av April den mån maj 23, 2005 21:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Elvira
finns det någon länk så att man kan kika. :D nyfiken vet ni
Användarens profilbild
Av Elvira
Hittade den själv...Hallå det fanns ju ett tvillingbärsele..varför har ingen sagt det till mig, hade varit såååååååååååååååå bra att ha. Nu är de på gränsen till för stora, å känner mig snuvad. En sån hade ju jag velat ha...... :?
Användarens profilbild
Av April
Jo, visst känner man sig snuvad... men, men... när jag får barn nr. 2 och ni barn nr. 3 så köper vi ALLT !!!! :-D :-D :-D :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?