Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
På Småfolket kommer det att börja säljas en jätte fin ny vävd sjal, på www.easycare.at/ kan man kolla på dem.
De är dock lika dyra som Didymos verkar det som, så de är egentligen inget alternativ för mig, men jag gillar färgerna jätte mycket.
Användarens profilbild
Av Toyya
Supersnygga! :D :D :D
Och mössorna, då... Blir hagalen! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har nog råd med en dockbärsjal, hehe! Kanske min son kan få en sådan i julklapp och så kan jag längtansfullt stirra på den. 15 Euro hur mycket är det i kronor? Man kan visst betala med kreditkort och så står det visa, men jag har ingen kredit på mitt visa, bara ett vanligt visakort. Tror ni att det är det som menas, de drar väl pengarna oavsett, bara man uppger numret.
Användarens profilbild
Av Helena
En lite larvig sak med dessa bärsjalar är ju, att de vänder sig till unga trendiga föräldrar, ja ja det är ju smart. Men alla unga föräldrar har ju inte så mycket pengar. Det känns nästan som de inte vill att jag ska tillhöra deras kundkrets, jag är inte trendig och inte så superung heller, men jag gillar deras sjalar iallafall.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Helena skrev:Jag har nog råd med en dockbärsjal, hehe! Kanske min son kan få en sådan i julklapp och så kan jag längtansfullt stirra på den. 15 Euro hur mycket är det i kronor? Man kan visst betala med kreditkort och så står det visa, men jag har ingen kredit på mitt visa, bara ett vanligt visakort. Tror ni att det är det som menas, de drar väl pengarna oavsett, bara man uppger numret.
15 euro är 133 kr.
Kanske skulle man beställa en docksjal till Tova i julklapp. Hon ska ju få en docka av bebisen och hon kommer nog att vilja bära den precis som hon själv blir buren och som bebisen kommer att bli buren.

Ja det brukar räcka med att man bara har ett VISA-kort. Man behöver inte ha kredit på det.
Användarens profilbild
Av Helena
Suskiv skrev: 15 euro är 133 kr.
Kanske skulle man beställa en docksjal till Tova i julklapp. Hon ska ju få en docka av bebisen och hon kommer nog att vilja bära den precis som hon själv blir buren och som bebisen kommer att bli buren.

Ja det brukar räcka med att man bara har ett VISA-kort. Man behöver inte ha kredit på det.
Hej!
Tack för svaret! Det var ju inte så dyrt, och det verkar inte vara svårt alls att beställa från dem, bara att klicka. Svårt att välja färg bara. Undras om jag skulle köpa den lite längre docksjalen, Marek är ju lite äldre än din Tova, då skulle han kunna ha en docka eller mjukisdjur i enkelt kors.
Av Alexandra
Jag tycker de röd-gula var rätt fina, den blå-vit-randiga var oxå jättesnygg. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?