Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har bara provat hoppediz elastiska av de två. en sak jag tycker är bra med den är att den har olikfärgade långsidor som gör det lite lättare att knyta. den är gosig och bra också, jag gillar den. har mittmarkering. obs att jag säljer den = lite partisk kanske.

har ju inte provat minimundus så jag kan inte säga hur den är, men den är säkert också bra.
Användarens profilbild
Av Droppen
Inte heller jag har provat Minimundus utan bara Hoppediz, tycker den är jättebra och mysig! Håller med om det som redan skrivits ovan :)
Användarens profilbild
Av Veronica
Här är det tvärtom. :lol:
Jag har provat Minimundus men inte Hoppediz.
Minimundus är mysig men inte så stadig tycker jag, det blir gärna lite svajigt - när barnet väger över 6 kg i alla fall. Mittmarkeringen är en flärp som jag irriterar mig på och jag tycker de har lite för mesiga färger. Jag gillar lite mera färg (jag har haft Sand/Jord och det var ju spännande att den var färgväxande, men för tam för mig ändå).
Sjalen är inte fållad utan bara sydd runt om med nån slags omkastningssöm (om du fattar vad jag menar :roll: ), det gör att den inte skär in, men den blir lite vågig istället.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Men Veronica, du skulle ju svarat att minimundus-sjalen är jätte stadig ju!! :evil: :lol:

Är sugen på en sån, men vet inte riktigt om jag vågar chansa eller om det är lika bra att satsa på en ingosad diagonalvävd istället med tanke på att storasyster vägde 4,6kg när hon föddes och ökade snabbt i vikt i början, så chansen att bäbisen följer i samma spår är ju rätt stor! :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
CrazyMagpie skrev:Men Veronica, du skulle ju svarat att minimundus-sjalen är jätte stadig ju!! :evil: :lol:

Är sugen på en sån, men vet inte riktigt om jag vågar chansa eller om det är lika bra att satsa på en ingosad diagonalvävd istället med tanke på att storasyster vägde 4,6kg när hon föddes och ökade snabbt i vikt i början, så chansen att bäbisen följer i samma spår är ju rätt stor! :wink:
Jag tror ju inte det spelar så stor roll vilken man väljer, ifall man ändå har vävda sjalar hemma att gå över till när man känner för det. Jag har svårt för att tro att jag kommer tycka att någon trikåsjal är stadig.
Så jag köpte en begagnad som jag tänker använda ett tag och se ifall jag gillar det.
Användarens profilbild
Av Veronica
CrazyMagpie skrev:Men Veronica, du skulle ju svarat att minimundus-sjalen är jätte stadig ju!! :evil: :lol:
Jag har bara Sinon att jämföra med, och Sinon känns mycket stadigare, så skaffa en sån istället! Nora vägde 5 kg när hon föddes! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?