Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av fyransmamma
Jag börjar tro att jag behöver en sele för att framförallt bära på ryggen med. Tycker att det är så svårt att få upp Liten och knyta fast honom på ryggen - klarar det inte utan hjälp.

Är en sele lättare i detta läge? De ser ju väldigt smidiga ut...Har förstått att det även är skillnad på de olika selarna....:help:

Nina
Av FiaLisa
Jag har inget svar på din fråga, men vill bara säga att jag har också kämpat med sjalen och ryggknyt. Efter mycket trassel så går det nu ganska bra. Det är inte så snyggt, men barnet sitter bekvämt. Alltså, öva så ska du se att det ordnar sig. :tumup:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har en ergo å den är kanon till å bära på ryggen med. Köpte den då jag inte fick till ryggknytningarna på ryggen.
Nu har jag börjat använda sjalen på ryggen oxå men måste nog faktist säga att jag tycker att det är skönare med ergon när jag bär på ryggen. Å det är mycket smidigare!
Så jag tycker helt klart att du ska köpa en sele! :wink: :twisted:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Sele är snabbt och enkelt när man ska bära på ryggen. Jag tycker att sjal är lite skönare och avlastar bättre även på ryggen, men det blir oftast selen ändå när jag ska bära på ryggen.
Av fyransmamma
Ok - jag skulle behöva prova en sele tror jag. Tills dess får jag väl träna på att knyta sjalen...

Nina
Av Annamamman
Jag bär med Ergo på ryggen, och klarar det själv om jag måste, men jag får inte till sjalen (är lite för lat för att öva också). Skicka PM om du vill prova, vi bor ju inte så rysligt långt ifrån varandra. Vi håller på och få ihop en själträff också, ev. i Mattmar. Isåfall finns där en Sutemi att prova också (tror jag bestämt).
Av fyransmamma
Å så bra - jag trodde att jag skulle behöva ge mig söderut för att få testa men Mattmar är ju SÅ nära. Kalas om vi kunde ordna en träff!

Och du har en Ergo - det är ju precis en sån som jag "riktat" in mig på....

/Nina
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?