Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Ja just som rubriken lyder.. Hur ser ni på det här med knutor och vävfel, är det något ni tänker på?

Jag har ägt två Hoppe och där verkar det vara mer regel än undantag att det är vävfel o dylikt men min Lava (easy) skickade jag ju tillbax till återförsäljaren utan problem pga två knutor.

Hur resonerar ni? Spelar det ingen roll eller?! :mitvit:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
På en Hoppediz accepterar jag lite fel så länge de inte är alltför stora. Skulle inte acceptera det på en Easy dock, har jag betalat så mycket pengar ska det vara felfritt!
Användarens profilbild
Av diddeldi
på handvävda sjalar (t ex hoppediz) får man räkna med lite ojämnheter. maskinvävda sjalar (t ex easycare och didymos) kan man ha hårdare krav på. men så är där ju en prisskillnad också :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
håller med er andra, hårdare krav på dyrare sjalar! (men när mna tänker efter så den sjalen jag spontat känner att man hittar minst antal olk som hittat vävfel på så e det storken? eller?)
Men jag skulle nog inte skicka tillbaka en sjal med vävfel. EN easy med knutor å så, JA men inte med vävfel, om det inte påverkar kaliten, jag tycker det är charmigt! :wink:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Min första Ulli (Stork) var det en "skarv" på inslagstråden mitt på (den blev alltså dubbel någon centimeter). Det tog ett tag innan jag ens såg det (kändes mest när man drog handen över). Jag fotade det och mailade till försäljaren som tog kontakt med Storchenwiege. De skickade en ersättningssjal utan blinka. De har visst som policy att deras sjalar skall vara perfekta.

Har hört att handvävda sjalar dock har en del ojämnheter och så som man får räkna med.
Användarens profilbild
Av Veronica
På en handvävd sjal tycker jag bara att det är charmigt. Jag har sytt én ringis av en massajsjal och älskar de små, små knutorna i väven. Då vet man ju liksom att den är "äkta". ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?