Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linda
Jag skulle nog välja en trikå, den tycker jag är gosigast!
Tyckte den avlastat jättebra fram tills nu ungefär.
Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
oh va svårt!
Kanske Måste det bli en elastisk och en vävd..

En enfärgad eacy och en Sino?
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
Elastisk tycker jag. Den kan du ha på dig hela dagen utan att behäva knyta upp, bara att ta i och ur bebisen vid behov :D
Användarens profilbild
Av naimiez
Trikå! Men det beror på att jag aldrig bar Wilma i det....ÄLSKAR min Tricot Slen! :loving:
Användarens profilbild
Av diddeldi
det är ju så gosigt med trikåsjal :heart: . och så är det praktiskt att ta i och ur bebisen utan att knyta om.
Av Tyche
TRIKÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ( :wink: )

Det är bara FÖR mysigt med trikåsjalar... Isaac gillar fortfarande att gosa i den. Tyvärr blir det tungt så fort... Nästa bebis får oxå åka trikå (ååååå) från början! :heart:
Användarens profilbild
Av Miamamman
Trikå.
Enklare att "knöla ner" en vobblig nyfis. Det är lätt att glömma hur pyttiga och ostadiga dom är, man tror nästan man ska bryta nåt ur led om det är trångt att komma ner i sjalen. Och är det inte lite trångt blir det ju inte bra. Med en trikå känns det mindre trångt och blir ändå bra när dom är små. Lättare fixa huvudstöd också tycker jag och lättare att få till amningen i när dom är pyttiga.
Sen är det ju fort gjort att sälja den vidare och köpa en till vävd när babyn blitt lite större om du hellre vill ha en vävnd då.
Av alterego
:D vävd!! :D stork tycker jag är mjukast(eller beg. easycare?!)- men det kanske jag är ensam om? (har provat rätt många olika vid det här laget :roll: )
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag körde trikå de första 2 månaderna (ungefär) sedan sålde jag av min PikkuRuu och köpte en vävd för pengarna. Just de två första månaderna så ammar man så ofta att det är pyssligt att knyta om varenda gång, så då funkar den elastiska bäst. Men efter det så kan man nog övergå till vävda. Fast, det beror nog på hur rörlig man är. Själv åker jag rutschbana med sonen och är ute och går långa promenader i skogen och då orkar inte en elastisk med, trots att lilltjejen inte väger mer än 6 kilo.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Summer
Trikå!!! Mys :heart:
Sen säljer du den och köper en till vävd senare. Du kan ju faktiskt köpa en begagnad trikå-sjal också för att spara pengar.
Användarens profilbild
Av Monique29
Trikå :heart:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag ÄLSKAR Baby Bundler...!! :loving: Den är underbar och funkar jättebra fortfarande till min tjej. (9 mån, 7,5kg)
Bar sonen i en BaBu tills han var närmare 1½ och vägde drygt 12 kilo. Tyckte inte det var nåt problem alls. (slutade bara för att han inte ville bli buren mer då... Har börjat om nu men med vävda)

Men jag tycker Easycare funkar super också!! Det är den underbaraste vävda enl mig. :heart: av de jag testat iaf... Har inte provat Didymos..
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag håller med om att Easycare är underbar till pyttisar! Den är så mjuk och elastisk att den nästan känns som ett mellanting mellan trikå och vävd.
Användarens profilbild
Av Veronica_E
Trikå.
Jag föredrar faktiskt Mobyn framför min easyn just nu...
Easyn blir så mycket tyg tillmin lilla skrutt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?