Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Jag trivs inte riktigt i vår sino och får inte till knytningarna.
Jag undrar nu om vävda sjalar är svalare än trikåsjalar. Funderar på att sälja min Sino och köpa en tunn vävd sjal, men då vill jag veta vilket som är svalast.....
Användarens profilbild
Av Ester
vad har du för sino?

*elin som älskar sin och funderar på en till ....*

sorry - inget svar på din fundering - jag gillar även vår gås
Användarens profilbild
Av Tabby
En förgätmigej. Jättesnygg färg.....men jag har inte bestämt mig ännu :roll:
Användarens profilbild
Av Alven
Gauzen är verkligen jättesval! Det blåser rakt igenom den upptäckte jag en dag när det inte var lika varmt som det såg ut... :roll:
Användarens profilbild
Av Tabby
Är mest inne på en diagonalvävd.
Användarens profilbild
Av Alven
Men jag tycker faktiskt att gauzen avlastar nästan som en diagonalvävd iom att den är så gles. Jag tar lika gärna den som storken, det är bara en fråga om väder! :)
Av luxia
Tabby skrev:Är mest inne på en diagonalvävd.
De är väl generellt sätt varmare, dock. Det verkar vara ett faktum att diagonalvävd=varm, tuskaft=sval. Kanske är en sele av något slag ett alternativ, när sommarvärmen slår till (och den lille har hunnit växa till sig lite)?
Användarens profilbild
Av Ester
Tabby skrev:Är mest inne på en diagonalvävd.
fast jag som ALDRIG fick till Ella-Roon var lite skeptisk även mot gåsen först - men den är verkligen superskön att bära åtminstone lill-majken i ( har inte testat med Alice ännu)
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har inte fått hem någon amasonas carry sling ännu, men den skall ju vara tunnare än storken iaf. Återkommer imorgon eller fredag.

/Anna
Användarens profilbild
Av Scharlott
Anna skrev:Jag har inte fått hem någon amasonas carry sling ännu, men den skall ju vara tunnare än storken iaf. Återkommer imorgon eller fredag.
/Anna
Även jag ser fram emot Amazonas Carry Sling som är på väg hit :D Skall bli spännande att prova. Det är ju en helt ny typ av sjal - tunn kypertvävd :wink: Den är dock inte lika tunn som gauzen 8)
Användarens profilbild
Av Scharlott
Tabby skrev:Jag trivs inte riktigt i vår sino och får inte till knytningarna.
Jag undrar nu om vävda sjalar är svalare än trikåsjalar. Funderar på att sälja min Sino och köpa en tunn vävd sjal, men då vill jag veta vilket som är svalast.....
Jag upplever det som de tunnare vävda sjalarna är svalare än trikåsjalarna. Däremot kan en del tjockare vävda bärsjalar säkert upplevas som varmare...

En trikåsjal kan ju ibland kännas varm eftersom den blir nästan som ett gemensamt klädesplagg för dig och barnet. Dessutom är en ju trikåsjal även ganska "tight" knuten och vi vet ju att tighta toppar upplevs varmare på sommaren (eller då det är varmt) än mer löst sittande :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
Lottie skrev:
Tabby skrev:Jag trivs inte riktigt i vår sino och får inte till knytningarna.
Jag upplever det som de tunnare vävda sjalarna är svalare än trikåsjalarna. Vilka är de då? Däremot kan en del tjockare vävda bärsjalar säkert upplevas som varmare...

En trikåsjal kan ju ibland kännas varm eftersom den blir nästan som ett gemensamt klädesplagg för dig och barnet. Dessutom är en ju trikåsjal även ganska "tight" knuten och vi vet ju att tighta toppar upplevs varmare på sommaren (eller då det är varmt) än mer löst sittande :wink:
Se röd text ovan!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?