Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Vi ska på bröllop i Stockholm i augusti. De stora barnen stannar hemma med farmor, men Ellen är ju för liten för att stanna, så hon får snällt följa med. kanske inte den bästa åldern (nästan 9 mån) att ha med på sådant, men vad gör man? :?
Så då funderar jag ju på vad man ska bära henne i. Inte långsjal iaf. Jag funderar ju på att köpa en ringsjal, kan det vara bra att ha henne i den under kvällen? Sova kommer hon göra i vagn. men under em. och kvällen när hon är vaken och det är "aktiviteter" dans osv. Patapum är ju bra, för då kan man ha henne på ryggen, men det känns inte så "festfint". Kanske man skulle fixa sig en mei tai (hur det nu stavas)?? :?: Det finns ju i fina tyger??
Någon med tips??
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag skullle sattsa på att ha med en MT om det blir långa stunder, och man vill dansa med henne på ryggen, etc, men ÄvEN en ringsjal, att variera sig med,bättre att hatvå men bara anvädna en än att sakna att man inte hade nått annat med sig.,....
Användarens profilbild
Av korell
Ja jag håller med!

Både mei tai och ringsjal KAN man ju sy ganska lätt, det behöver ju inte vara krångligt. Spec inte ringsjalen som ju dessutom kan sys enkom för det tillfället i ett fint men även relativt billigt tyg säkert!

Alltså; en mei tai i fint tyg som funkar både dagligdags och till festen samt en ringsjal som kanske sys enkom för detta tillfället. Det skulle jag satsa på.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Om jag hade en symaskin och överhuvudtaget kunde använda den (läs: trä i tråden! :lol: ) så skulle jag sy mig en meitai för alla festtillfällen. jag gillar inte festringsjal eftersom de jämt har vikning och det tycker inte är skönt att bära med. Dessutom kan du ju sy en meitai med utbytbar panel, en fin panel och en finfin panel beroende på tillfälle.
Användarens profilbild
Av Plinga
fantasiflicka skrev:Om jag hade en symaskin och överhuvudtaget kunde använda den (läs: trä i tråden! :lol: ) så skulle jag sy mig en meitai för alla festtillfällen. jag gillar inte festringsjal eftersom de jämt har vikning och det tycker inte är skönt att bära med. Dessutom kan du ju sy en meitai med utbytbar panel, en fin panel och en finfin panel beroende på tillfälle.
Sy kan jag INTE... Jag kan sy raksöm på gardiner, thats it...
Finns beskrivning och mått osv. så kunde kanske min mamma sy, men måste man prova och så, är det svårt, då hon bor i norrland.. :(
Användarens profilbild
Av Plinga
AnKa skrev:http://www.baranara.se/ säljs ju MTsatser med allt man behöver inklusive beskrivning. Det kanske vore något massor med fina paneltyger finns det oxå :love:
Jaha, det såg ju bra ut.... Någon som köpt ett sådant kit??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?